Home

Din preaplinul recunoştinţei mele, iubit Conducător, vă ofer această modestă mostră de iubire şi gratitudine. Şi vreau să declar aici, cu mîna pe banană – care nu e de contrabandă, cum pe bună dreptate înfieraţi – că 25 la sută din salarii şi 15 la sută din pensii e prea puţin. Nici chiar 50-70 la sută, cum se vehiculează, nu-i de-ajuns. Dacă am avea un strop de conştiinţă civică şi un dram de patriotism fierbinte, urmînd preţioasele dvs indicaţii, ar trebui să donăm ţării salariile şi pensiile pe un an. În avans. Totul pentru propăşirea patriei! Stima noastră şi mîndria, mult iubite, şi să ne conduceţi pe mai departe partidul şi ţara, pe noi culmi de civilizaţie şi progres, cplm!

11 gânduri despre „O banană pentru Conducător

  1. Puteai sa nu fi asa zgircit si sa mai pui si doua kiwi si ar semana mai bine cu ceva ce i-as oferi si io bucuros! Da’ nu-i stiu adresa 🙂 .
    Banzai!

  2. asta e pentru nutza ? sa le stea in gat ,nu neaparat banana asta! orice baga in gura(mai ales „duduia”) 😎

  3. Vaaai, ce murdar gîndiţi! Mai că mi se face ruşine. Aia-i banană olandeză, nu v-aţi prins? O găseşti în cartierul ăla cu felinare roşii din Amsterdam.

  4. pai ti-am zis ca eu am facut-o pe aia cu basescu! am zis sa-ti dovedesc! e cam in graba dar asta e – acum e in proprietatea ta dupa cum scrie in colt sus! 🙂

  5. Ha, ha, ha, rad fara oprire.
    Nu mi pot pune piedica si nici nu vreu, nu vreau.Multumesc.
    Am citit tot ce ai scris in ultima saptamana, nu puteam sa-mi desclestez fata, sa rad, sa scriu ceva.
    Nimic.
    Totusi, am mai dat cateva semne la Roxana pe „blogu-va”.
    Dar dupa trei emisiuni Grecu-Firea-Gadea, si postarea de mai sus, am izbucnit.
    Super postarea, super fotografia, super concluzia.Aia prescurtata.
    Si morala, care pluteste in aer.Tot super.
    Subscriu si semnez,
    Maria S.(Timisoara)
    PS. Cei trei „pacaliti” de iubitul conducator, din emisiunea lui Gadea un trio simpatic. N-asa ?
    Tot zicea tanarul Gadea, de „oamenii acestia”, cu referire la „protipendada” de toape si curve(unisex, pentru toti la gramada) a bostanilor, dar nu putea zice macar o data „neoamenii”acestia.
    Ma intorc la postare sa mai rad o data.
    Sa fii super-iubit.

Lasă un comentariu