Home

Campania asta are toate șansele să devină cea mai caraghioasă, neghioabă, rizibilă, haioasă și cum mai vreți, din istoria recentă. Măcar din ultimul deceniu. Cel puțin doi actori ies în evidență prin îndîrjirea stupidă cu care vor să rupă cortina. Nu știi ce să alegi: Ponta în bărcuța trasă de pompieri printr-o băltoacă de-o palmă, urmînd o altă barcă, plină ochi cu reporteri frenetici, sau Udrea sărind cu parașuta, eveniment comentat în direct, cu ochi umezi, de însuși mentorul său politic. Băsescu, pentru cei care au fost în comă în ultimii 10 ani.

Atîtea poante, glumițe și miștocăreli suculente n-am mai văzut pe forumuri de multă vreme. E bine. Chiar îmi place. Parcă-mi revin, parcă respir, după ce mă umplusem o vreme de lehamite. I am back! Ia să vedem, ce-avem azi? Păi, asta e, îi avem pe aceiași doi caraghioși, cîndva în mare prieteșug.

Mai întîi, nelipsita Nuți, scălîmbăindu-se în nisip alături de lingușitorul său preferat, pimpistul Cristian Preda. Prețioasele ridicole.

nuți la nisip

După care băgăm un selfie cu Ponta, alături de șeful tineretului revoluționar pesedist. Mihai Sturzu. Cantautorele de la Hi-Q, îl știți. Ce moace, frate! Mi se pare mie, sau chiar au ceva din piticul ăla nătîng, Mutulică?

ponta selfie

Ca să nu avem vorbe, astea-s poze făcute publice chiar de numiții!

 

2 thoughts on “Prețioasele ridicole

Lasă un răspuns

