Home

Maya 109

Ea e Maya. Pufulica, deh. Cînd sînt stresat, nervos, mînios, obosit, whatever, o mîngîi și-mi trece. Pînă se suie pe masă și-mi lipăie din cafea. Sau, ”sapă” în sertar și-mi fură extraveralul. Sau, se așează pe tastatură taman cînd scriu. Sau, îmi ”vînează” mouse-ul. Sau, îmi răstoarnă scrumiera plină pe covor. Sau, vine peste mine-n baie, cînd mă bărbieresc, și se pipilește-n chiuvetă. Nesimțita. Atunci, mai că-mi vine s-o arunc pe geam. Ca să mă îmbuneze, mi se suie-n cîrcă și-mi linge părul. Ca și cînd aș fi puiul ei. Cel pe care nu l-a avut și nici nu-l va avea vreodată. Și iar îmi trece. Pînă…

6 thoughts on “Maya

  1. Hristos s-a născut pentru noi ! Să deschidem porțile inimii pentru : speranță, bucurie, iubire, înțelepciune !
    Sărbători Binecuvântate, dragi prieteni !! Crăciun fericit alături de cei dragi !

Lasă un răspuns

