Home

base violet11 aprilie 2013Eu cred că Antonescu ar trebui să vadă că Victor Ponta reuşeşte, ceea ce mărturisesc că nu am crezut că se va întâmpla foarte curând, să înţeleagă responsabilitatea unei funcţii foarte înalte. (…) Ar fi o catrastrofă pentru România să îl avem pe Antonescu preşedinte”.

11 noiembrie 2013 ”După mine, Ponta nu are nicio șansă să iasă președinte. Decît un plagiator mincinos ca Ponta, orice soluție e mai bună. (…) PNL are o şansă în plus ca să dea preşedinte, pentru că, cu Crin Antonescu în turul doi, şi celelalte candidaturi de dreapta se vor strânge în spatele lui. (…) Este de preferat Crin Antonescu unui plagiator.”

Adăugați la aceste fracturi logice, ca să mă exprim elegant, aiureala aia automartirizantă cu ”înalta trădare”, și sfaturile agricole pe care le dă, în calitate de proaspăt moșier, peizanilor, și poate o să deduceți, ca și mine, că președintele nostru a luat-o rău pe arătură. Bine, eu convingerea asta despre starea de sănătate mintală a bendeacului o am de multișor, dar mi se pare că în ultima vreme i s-au mai ars niște circuite. Huh, și mai stă zgubiliticul un an…

3 thoughts on “Pe arătură

  1. Mda, păi e dus de mult. Necazu’ e că, cu toate imunităţile astea, e imun şi la diagnosticele psihiatrice. Drept urmare, tratamentele nu se aplică!

  2. Hai dom’le că sunteţi în necunostinţă de cauză! Nu e de loc pe arătură! Are creierul îmbibat cu alcool. Alcoolul, după cum bine se ştie, conservă. Q.E.D.! Ce-o fi conservând la el, asta e altă dicuţie.

Lasă un răspuns

