Home

„Eu sînt optimist pentru România, avem stabilitate politică, pactul – acordul de colaborare instituţională cu guvernul funcţionează, nu avem niciun motiv să fim îngrijoraţi”. (…) „Iată că încep să apară rezultatele”.  (…)  „Am devenit lobbyst pentru guvern, vorbesc foarte frumos despre ce face lui Merkel, Hollande!” (…)Victor Ponta este un bun moştenitor„, deoarece „pune interesul naţional deasupra interesului de partid”.

Şi aşa mai departe, un laudatio aproape jenant. Cine credeţi că e admiratorul „plagiatorului”, „mitomanului” şi „necinstitului” Ponta? E chiar el, preşedintele! Care, asta-i tare de tot, şi-a găsit şi moştenitorul în persoana „responsabilului” Victor! Cred că la ora asta Boc şi Udrea îşi rod unghiile de invidie, iar MRU se tăvăleşte în chinuri.

Nu ştiu ce l-a apucat pe combinagiul naţiei să iasă exact acum cu şuvoiul ăsta de mîngîieri şi pupici pe creştetul premierului. Pot doar să intuiesc. Sigur are el ceva în cap, că la şmecherii imunde nu-l întrece nimeni. Treaba e, va pune botul Ponta, luat de val, la elucubraţiile insului? Se va lăsa pe mîna şmenarului? Dacă da, se poate pregăti de pe-acum să-şi scrie memoriile. Pe blog. Între două drumuri la DNA.

7 thoughts on “Moştenitorul

  1. Cred ca domnul presedinte se joaca „de-a pacaliciul” cu noi. Ideea e ca nu stiu cati se mai lasa pacaliti…

  2. in data de 21 octombrie ,scriam un comentariu pe acest blog, in care imi aratam dezamagirea ca la un moment dat ponta va trada.eu in acest moment sunt sigura de acest lucru..simt ca ponta tradeaza,ne tradeaza pe noi(pe mine)cei care credeam ca il va debarca pe basescu cu nuti a lui,cu tot .simt ca pentru a-si consolida pozitia de premier ,il va urma indeaproape pe basescu,ii va sufla in fund(scuzati)basescu ii va sufla lui ponta in ceafa.eu cred ca daca continua asa ,ponta va fi mai urat ,mai huiduit de oameni decat basescu, pentru ca il vor huidui si oamenii lui basescu si oamenii obisnuiti cre au crezut in el..asta aud eu in jurul meu, asta cred eu ,asta sper sa nu se intample niciodata.si totusi ponta nu parea sa fie omul care este acum mare pacat.m-a dezamagit ponta,si m-a facut sa cred ca vom dainui pe veci cu basescu.pacat de accidentul lui…pacat de noi, pacat de mine.sunt suparata pentru ca pun multa patima in acest joc politic ,chiar din afara fiind .sunt un om simplu ,dar am si eu un cuvant de spus cand sunt chemata la vot.sunt dezamagita,sunt sigura ca basescu il va darama pe ponta ,cum a facut cu toti cei pe care i-a laudat la un moment dat.ponta va fi razbunarea lui basescu asupra noastra care am votat pentru demitere in 2012.,pentru ca-i stam in gat toti cei 7 400 000.din pacate cred ca antonescu nu va fi niciodata presedinte,decat daca basescu mai face un accident solid…la revedere angela tanasescu,o umila pensionara, dintre cei care suntem prea multi in opinia unora…dar cu drept inca de vot..

  3. E interesant ca am inceput sa ne uitam la ei ca la circ :)) Oare ei isi dau seama cat sunt de penibili sau asta nu costa?

Lasă un răspuns

