Home

Tare mult mi-a plăcut ieşirea lui Băsescu de joi seara. Maxim mi-a plăcut. A fost un concentrat mîrşav de parşivenie politică.

Sintetizez: 1. propunerile Monei Pivniceru n-au fost transparente, ale lui Ponta sînt! 2. Niţu e foarte bun la Parchetul general, l-am respins prima dată nu pentru că n-ar fi ok, ci pentru că… propunerea  ministrului Pivniceru n-a fost transparentă!! 3. Mai terminaţi cu aiureala asta, că trebuie să fie neapărat şef la DNA unul din interior. Kovesi e perfectă.

4. Nu e treaba procurorilor, a partidelor, sau a societăţii civile cine trebuie pus în funcţii la parchete. E treaba ministrului. Şi a mea. 5. CSM să urgenteze avizul, nu mai putem sta cu interimari sau detaşaţi. E clar? 6. Fuck UE, legea noastră e suverană!

Epilog: 1. Tot eu sînt şeful. 2. Liberali, v-am tras-o! 3. Victore, eşti cel mai bun. Ministru de justiţie.

3 thoughts on “Victore, eşti cel mai bun!

  1. Acu’ să fie clar, dacă nu se respectă legea orice minune ie posibilă. Dacă cineva crede altuceva e treaba lui. Că să vezi, că UE (cu M la înaintare) ne impune, ne face, ne dreje, apăi stăi să-ţi zic cum ie cu băgău’! So, nu mai aduceţi în discuţie „recomandările” lu’ m-me Viviane Reding, că m-apucă toate alea…!

Lasă un răspuns

