Home

When I get older losing my hair,
Many years from now,
Will you still be sending me a valentine
Birthday greetings bottle of wine?

If I’d been out till quarter to three
Would you lock the door,
Will you still need me, will you still feed me,
When I’m sixty-four?

……………………………………………..

Send me a postcard, drop me a line,
Stating point of view.
Indicate precisely what you mean to say
Yours sincerely, Wasting Away.

Give me your answer, fill in a form
Mine for evermore
Will you still need me, will you still feed me,
When I’m sixty-four?

(Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band)

O dedicaţie venită după… decenii!

7 gânduri despre „When I’m Sixty-Four

  1. Să înţeleg că-i vorba de LA MULŢI ANI ?!?!?!
    Atunci aşa să fie!!!
    Sg.Pepper’s îi unu’ dintre albumele dragi inimii mele! Io n-am decît 44, da’ tata are 66 şi ascultam Beatles alături de el, cînd avea chef. Cînd n-avea, ascultam singur 🙂
    Banzai!
    Mie-mi place piesa care o dat titlul albumului. Recte asta:

  2. Nene Tecă, mi-ai făcut poftă 🙂 ( de sergent) Vinilul îi la ai mei. Şi oricum io n-am pick-up 😦 Pe CD n-am albumul ăsta. Da’ rezolv io…
    Acuma mă duc să închin un pahar de bere în cinstea dumitale. MULŢI ANI!!!
    Kampai!!!

  3. Dom-le, acu’ m-am prins şi io. Am ascultat-o de nu ş’câte ori, la fel ca acu’… nişte ani, la vremea ei, şi tocma’ mă gândeam că dac-o fi să fie, la anu’ cam pe vremea asta tre’ să mi-o trimită şi mie careva! 😯
    Aşa că să ai multă sănătate, ca să pot spune La mulţi ani!

Lasă un răspuns

