Home

A ieşit măreţul pe sticlă. Breichinniuzuri au clipăit peste tot. Ia să vedem, ce ne-a trasat de data asta? Întîi: „eu sînt şeful statului (aiurea, nu e!), deci numai eu pot să transmit un semnal oficial la Bruxelles”. Mă rog, chestia asta cu „statul sînt eu” e cam maladivă. Dacă nu chiar de domeniul psihiatriei. Mergea pe vremuri, la Louis Quatorze. Să trecem.

Ce-a mai spus: „măi copii, proşti mai sînteţi, nici n-aţi citit raportul MCV. Hai să vă explic eu cum e”. Şi ne-a explicat: Comisia are dreptate, politicienii români sînt nişte nătărăi, organele sînt perfecte, iar presa linşează. Aţi înţeles, blebedocilor? Am înţeles. Iartă-ne, minunatule. Promitem să nu mai linşăm. Şi să preamărim tot ce vine de la comisie. E bine aşa? Să trăiţi!

8 gânduri despre „Statul sînt eu, bă!

  1. La francez m-am gândit și eu când tropăiam să scriu ceva întru exprimarea entuziasmului de depus la „picerele” celui mai iubit fiu al boborului …

  2. Mi se ridica tensiunea numai cand vad acest individ, sa nu mai spun de cand il aud. Emana atata rautate si cinism. Nu l-am votat si nu l-am agreat niciodata. Dar… asta e, ne-am procopsit cu el, acuma trage nineaca!

Lasă un răspuns

