Home

Tare simpatic filmuleţul pe care ni-l livrează DIICOT, cu bombiştii din oraşul lui Pinalty! Eu mă aşteptam la o acţiune gen Delta Force intrînd în vila lui Osama bin Laden, cu flăcăi fioroşi, înegriţi pe faţă şi cu degetul pe trăgaci.

Cînd colo… parcă am văzut o scenă cu Toma Caragiu, din filmul „BD în acţiune”. Ia auziţi: „Ce-ai făcut aici?” (îl întreabă şăgalnic, moldoveneşte, sereistul, sau procurorul, sau cine-o fi fost, pe terorică). „Un dispozitiv pirotehnic”. „Şi cum se declanşează?” „La plecarea maşinii” (calm şi concis bombistul!). „La plecarea maşinii. Bine” – conchide blînd, aproape părinteşte, teribilul antitero.

Spuneţi voi dacă nu-i drăguţ! Şi tot dialogul ăsta molcom se petrecea la doi paşi de bomba aia îngrozitoare, despre care specialiştii chemaţi iute pe la televiziuni ziceau că poate să radă un bloc, sau cam aşa ceva. Studiourile cinematografice DIICOT încep să concureze serios Casa de Producţie DNA!

9 thoughts on “BD în acţiune. La Chiatra Neamţ

  1. De unde plm C4 la romanica? Asta o fost prima întrebare ce mi-am pus-o. Dupe aia, cînd am văst şi filmuleţu’, am zis: „asta-i făcătură”. Trebe să cadă nişte capete din poliţie şi or să cadă, îs convins! Figura asta prea seamănă cu aterizarea neamţului cu biplanu’ în Piaţa Roşie, pe vremea lui Gorbi.
    Presa… ca de obicei. Le dai un căcat şi ei se apucă să-l mestece ca să vadă dacă-i de urs ori de ursoaică. Nu ţin cont că pe cărare mai trec şi ciobani…
    Banzai!

  2. „eu cred c-a fost “reconstituire” în avans!”
    Corect, nene Teacă! Pute rău, să mor io… Ăştia „ne crede” proşti! Vreau să văd capetele tăiate. De nu pică nici unu’ io-mi rup buletinu’, să nu se vadă c-am votat…
    Banzai!

  3. @ Cârco-san.
    Nu-s fraier, da’ am nişte „aşteptări”. Ştiu că-ţi vine sa-ţi bagi… cînd îi vorba de schimbat acte, da’ io tot îl rup de nu pică ţeste…

  4. Din pacate in tara noastra se intampla multe lucruri rele. Ar fi bine sa nu avem nevoie de institutii ca politia sau procuratura, ar fi bine daca am putea trai impreuna linistiti fara infractori, dar asta cred ca nu se poate rezolva.

Lasă un răspuns

