Home

Mă enervează pînă la vomă reclama aia ineptă la Tranzactiv. Cu nişte constipaţi care se screm cu faţa la noi. Parcă te aştepţi să scoată şi limba. Caraghios e că li se dau şi nume scremătorilor. Şi se mai afişează şi timpul de „împingere” degeaba. Bleah! Ăştia n-au imaginaţie nici cît Geoană (n-am găsit alt exemplu).

Şi ce scheci fain s-ar putea face! Uite, le dau eu o idee. Doi indivizi stau cu pantalonii-n vine în bălării, sub un pod. După o vreme, unu-l întreabă pe celălalt (scremîndu-se): „mamă ai?” Ăla, chinuit: „n-am!” După un timp, tot aşa: „tată ai?”  „N-am!” Iar o pauză, ceva mai lunguţă. „Soră ai?”

Ei, şi-acum vine răspunsul, divin, galactic, eliberator: „Aaam!” „Ce bine-i să ai soră”, îi zice livid nenorocitul, plin de invidie! „Păi, îi explică „eliberatul”, în timp ce se ştergea fericit cu o foaie de brusture, sor-mea mi-a dat neşte prune uscate, mă. Perje!  Tranzactiv de la ţară. Bio!”

3 thoughts on “Rahat cu perje. Publicitate

Lasă un răspuns

