Home

 

 „Eu port tot timpul cu mine Versetele Cârmuirii. Am să-i citesc (n.r. lui Victor Ponta) unul dintre aceste versete: Să nu iei aminte la zvon deşert. Să nu te uneşti cu cel nedrept ca să nu fii martor mincinos”– Adriean Videanu.

 „Am stat şi m-am gândit la ce e minciuna şi citind în Sfânta Scriptură, Evanghelia lui Ioan, capitolul 8, versetul 44 spune aşa: ‘Nu vă ruşinaţi de adevăr pentru că el vine de la Dumnezeu. Ruşinaţi-vă de minciună pentru că ea este de la Diavol” – Anca Boagiu.
   Înţeleg din tribulaţiile mistice ale liderilor ardişti că Antichristul e Ponta, lucru întărit şi de Oltean, care-l compară pe Titulescul cel mititel cu Ucigă-l Toaca-Ceauşescu. Ce nu înţeleg e, cum rămîne cu Crin Antonescu, dictatorul adormit? Nu e şi el un un Lucifer, un Mefistofel, un Belzebut, acolo? Ceva nu se leagă.
  Presupun că următoarea revelaţie va veni în mintea celor care-l au pe Godfather în suflet doar după citirea evangheliei Sfîntului Mare Mucenic Machitorie Murfatlariotul, cunoscut drept Traian Băsescu, după numele său de mirean.

7 gânduri despre „Evanghelia după ARD

  1. Eşti cârcotaş Adriane! Eu unul, văzând că deja am trecut la faza bisricească a campaniei electorale mă simt scârbit. Pardon, am vrut să zic înălţat, dar mi s-a terminat pasta corectoare la calculator!

  2. Luminati-ma!!!!Il presedintele si restul sunt unsii Domnului pe pamantul nostru?? Vori renunta la religie din cauza lor?? Ei bine antichristi sau unsi ai Domnului sa isi gaseasca alt Eden ca pe asta l-au terminat. Asa imi dau seam de ce tragem ca fraierii si nu ne merge bine.
    Ba e rai ba e iad si da cu virgule…

  3. Ei, acu’ care le-o fi şefu’ om vede! Deocamdată semnul făcut de coana Hillary, după ce se făcu ea că nu s-a prins că bărbatu-su n-a păcătuit, nu-i de victorie ci de încornorare. Întrebarea e: a cui, că dracu’ deja posedă podoaba respectivă?

Lasă un răspuns

