Home

Deschide uşa creştine

Deschide uşa creştine

Că vin cu duba la tine

Că vin cu duba la tine

 

Şi cu biblia din dotare

Şi cu biblia din dotare

Morţii mă-sii de votare

Morţii mă-sii de votare

 

Io mi-s mîndru procuror

Io mi-s mîndru procuror

Care-l apără pe chior

Care-l apără pe chior

 

Cin’ te-a pus de-ai ştampilat

Cin’ te-a pus de-ai ştampilat

Lovitura lor de stat

Lovitura lor de stat

 

Te bag la bulău un an

Te bag la bulău un an

Crucea mă-tii de ţăran

Crucea mă-tii de ţăran

 

Deschide uşa creştine…

 

 

8 thoughts on “Deschide uşa creştine

  1. Pe mine nu m-o citat nime…😦
    Le-aş fi cîntat o „colindă” mai porcoasă. Că ştiu să înjur pe literele alfabetului. Şi mai ştiu şi să cînt popeşte.
    Banzai!

  2. @teaca&shogunu’- cred ca ne intalnim la canal- mai construieste asta unu’ sau ne vinde ca sclavi pe la vreo plantatie de-a lui merkel sau una americana🙂

  3. @ari
    Dacă „dă salar baban” mă duc şi la canal. Numa’ să fie ăla de la Prut la Dunăre. Măcar iese ceva util. Plus că pe şantier poţi să sudui cît vrei🙂
    Banzai!

  4. Pingback: Eu nu colind, tu nu colinzi, în schimb ne colindă ei ! « S I C T I R E L I

Lasă un răspuns

