Home

„Te-ai dus în pelerinaj, în templul tenisului” – mi-a spus uşor ironic fiu-meu. Eh, n-am avut ce face într-o zi mohorîtă de iunie, aşa că m-am aventurat din Londra, schimbînd două trenuri underground şi unul overground, spre orăşelul Wimbledon, pe o ploaie cîinească, sîcîitoare. Control corporal, control în geantă, la intrare, de parcă aş fi fost un potenţial terorist, gata să arunce-n aer Centre Court.

Cost, la alegere: 10 lire ca să vezi micul muzeu al complexului, plus o sesiune de poze pe arena centrală, sau 20 de lire ca să ai parte de un ghid profesionist, care să-ţi povestească pe îndelete cînd şi cu ce scor a cîştigat Rod Laver. Tks, asta găsesc şi pe Google.

Muzeul, sărăcuţ, n-ai prea multe de văzut. Racheta lui x, tenişii lui y, trofeele, fotografii, filme… plus un John McEnroe holografic, foarte reuşit, care povesteşte cu haz întîmplările lui pe iarba londoneză. Centre Court, însă, e fabulos. Uriaş (15.000 de locuri), copleşitor, dar foarte intim, în acelaşi timp.

Am făcut rapid cîteva poze, nenea care însoţea grupul ne tot zorea, şi cam atît. Aş fi vrut să intru pe teren, să mîngîi niţel iarba aia legendară, dar totul s-a sfîrşit aici. Iarba Wimbledonului e intangibilă. Măcar am fost acolo, să nu ziceţi că nu v-am spus. Ah, să nu uit, am folosit toaleta arenei…

3 thoughts on “În templu, la Wimbledon

  1. Asa care va sa zica ! Te plimbi prin cele strainataturi ? De-aia nu ai mai scris cam demult ! Oricum, sa-ti fie de bine ! Mi-a placut finalul postarii ! Pai ce facusi domnule ? Ai facut caca in templu ?

  2. @Mircea: am făcut şi eu ce-am putut…

    @Zamo: în shop iarbă nu era, dar puteai cumpăra nişte cutii cu căpşuni din plastic… o oroare de 7 lire!

Lasă un răspuns

