Home

O legendă din Braşov. Cu ani în urmă, să tot fie vreo 30, rula un film despre Ştefan cel Mare. Cînd a strigat odată Ştefan, care nu era încă sfînt, „unde sînteţi, moldovenii mei?”, cineva din sală, spune legenda, ar fi răcnit, „aici, la Braşov, Măria Ta!”. Vorba asta a intrat în folclorul urban.

De care mi-am amintit auzindu-l pe MRU la conclavul pedelist. Unde a încheiat un spici plictisitor cu o chestie de noaptea minţii: „fiţi ungurenii mei!” Eu cred că ar fi fost mai de efect dacă i-ar fi întrebat: „unde sînteţi, ungurenii mei?” S-ar fi găsit, poate, unul mai netrepanat să-i zică unde-i găseşte. Să vedem: la guvern, nu, la SIE, nu… poate la Petrom?… sau la Iaşi, la Socola?

7 thoughts on “Ungurenii de la Socola

  1. De chestia cu Stefan cel Mare si „moldovenii mei” am scris si eu la Shogunu, inainte de a vedea ce ai scris si d-ta ! Mersi ca am aflat varianta corecta in care ” s-a produs ” ! Sa le-o zica la UDMR-isti !

  2. @Mircea: nici măcar ăstora. Cine dracu mai merge după spilcuit? Şi da, chestia cu Ştefan s-a produs la Braşov, în tinereţea mea!

  3. ce faci, nene Teaca? ne derutezi? de ce pui poza cu Udrea si cu Base’ tanar?

Lasă un răspuns

