Home

Cineva scrie, hîtru, că marele congres al USL a fost un fel de „Muie Băsescu”, elegant pronunţată. Din punctul meu de vedere, ar putea să treacă uslaşii acest „îndemn” şi pe bannere sau mash-uri. Cam asta e ideea, oricît ar filozofa unii, doct şi preţios, că nu e bine, că trebuie construit, că trebuie programe, dialog cu puterea, bla-bla-bla.

Programul minimal e „jos Băsescu”, să fie clar. După ce va cădea capul acestei adunături toxice, mai vorbim de construcţie. Până atunci, chiar nu se poate face nimic solid, constructiv, în ţara asta. Hai să nu ne dăm pe după plop, individul e personificarea răului în politica băştinaşă. Mi-ar trebui zile, şi spaţiu nelimitat, ca să exemplific. Am tot făcut-o, aici şi pe unde am mai avut spaţiu de scris. Am obosit.

Dacă votanţii nu s-au convins încă, e treaba lor. Dacă îl mai vor pe acest mitocan hilar în fruntea ţării, laolaltă cu gaşca lui de sectanţi lacomi, iarăşi, e treaba lor. Dar dacă-i vor alege iar, atunci chiar că ne merităm soarta. Atunci vom putea spune, fără dubii, că avem o ţară de mîna a doua. Un fel de bantustan băsisto-securistic.

6 thoughts on “Congresul „Muie Băsescu”

Lasă un răspuns

