Home

„M-am apropiat de PSD pentru că fac parte din aceeaşi generaţie din care face parte şi Victor Ponta, o generaţie care trebuie să înceapă, de la alegerile locale, să îşi spună cuvântul. Mă alătur acestei echipe câştigătoare a USL” – a declarat primarul Braşovului, ex-vicepreşedinte al PDL, George Scripcaru.

Nu săriţi în sus, declaraţia e a lui Darius Vâlcov, ex-PDL, ex-primar al Slatinei. Şi soţ al soţiei sale, traseista Lavinia Şandru. Dar mi-a plăcut ideea de a mă juca niţel. Chiar, cum ar fi dacă ar defecta Scripcaru? L-ar prezenta Victoraş tot aşa?

„Bun venit lui Darius Vâlcov George Scripcaru alături de noi, nu este doar un politician din generaţia mea, este şi un politician care a confirmat prin voturile oamenilor că poate să facă lucruri bune pentru oamenii care l-au ales” (…) „La modul onest, sunt de acord să punem umărul pentru cetăţenii care l-au votat pe Darius George de două ori şi îl vor vota şi a treia oară”.

Şi cum ar reacţiona, cel puţin la Braşov, „foştii” adversari din USL, „foştii” colegi din PDL, presa care-l tămîiază, sau cea care-l desfiinţează acum? E doar un exerciţiu de imaginaţie, dar nu-i aşa că e haios? Eu, vă mărturisesc, m-aş distra maxim…

 

 

7 thoughts on “Bun venit lui George Scripcaru alături de noi…

  1. Bre, nene teaca , iar te tii de „goange”? Pai cum sa ai incredere in astfel de oameni care nu au nici un fel de principii ? „Sobolanii parasesc primii corabia care se scufunda „! Ehei…. unde estu nene Caragiale , aveai subiecte cacalau !

  2. Maestre, ştii că eu nu fac investigaţii în spatele cortinei. Sunt un „cetăţeanul Gogu” care înţelege fix ce vede. Şi din ce văd o singură întrebare nu-mi da pace.
    Eu înţeleg bătaia pe procente, dar pâna unde? Îi primesc pe toţi ca pe nişte eroi, ca pe nişte adevăraţi dizidenţi după ce au prăduit ţara… asta până ce toate uneltele pedelepriste vor fi în USL, lăsând în offside doar o mână de ameţiţi.

    Aşadar, întrebarea mea e ca cea a cetăţeanului turmentat, apoi eu cu cine votez?

    Ave!

  3. @Vlad: păi eu de ce tot bat clopotul. Te trezeşti că vor candida pentru USL cam aceiaşi pedelişti pe care-i umpleai de scuipaţi.

  4. N-o să se întâmple. Victoraş (şi Crinuţ, hehe) s-au dovedit destul de abili în ultimul timp. Nu e nevoie de mulţi băsişti care să treacă în partea cealaltă, doar de câţiva. E nasol, şi aveam şi eu speranţa că se va putea evita asta, dar e mai important să fie blocate porcăriile băsiştilor decât să avem un USL pur. Ăştia vor să facă o groază de vânzări pe nimic la diverşi băieţi deştepţi (cuprul e doar începutul, cel mai mare tun e sistemul medical) plus reorganizare teritorială. Mai bine un USL impur decât unul pur dar care nu mai are ce guverna.

  5. Pingback: Scripcaru: Nu se pune problema plecării mele din PDL - Stiri de ultima ora | blogseu.com | Stiri de ultima ora | blogseu.com

Lasă un răspuns

