Home

Nu ştiu ce mi-a căzut greu aseară, dar azi noapte am visat o chestie…  M-am trezit cam buimac şi, pînă să-mi torn pe gît stacana de cafea, m-am tot gîndit: frate, ce coşmar! Să vă zic: se făcea că eram pe la sfîrşitul lui decembrie, imediat după Crăciun. Cu sarmaua-n gît. Iar la televiziunile de ştiri clipăiau breichinniuzurile, de numa-numa: componenţa noului guvern USL!

Ah, am uitat să vă spun că în alegerile din toamnă uslaşii bătuseră la curul gol gaşca băsistă. Boon, deci guvernul: premier, Ponta; ministrul apărării, Frunzăverde; ministrul de interne, Blaga; ministrul economiei, Videanu; ministrul transporturilor, Berceanu; ministrul de externe, M.R. Ungureanu; ministrul de finanţe, Sebi Vlădescu; ministrul justiţiei, Predoiu (era să zic Monica Macovei, dar m-am trezit la timp!). În fine, mai erau pe-acolo nişte liberali, nişte pesedişti, cred că şi un pecist, să fie de la naşul mare.

De-atunci tot stau şi cuget: dar dacă visul meu nu e SF? Secta udristo-băsistă dă semne de disoluţie, USL înghite tot ce prinde… Frunzăverde  e deja luat cu acte, iar alţii sînt pe ţeavă. Ce, Blaga n-ar fi o captură super-faină pentru Crin&Ponta? La o adică, nici Berceanu+Videanu n-ar fi de lepădat. Au „expertiză”, relaţii, chestii, socoteli. MRU e ţuţ, l-a lăudat şi Victoraş, iar Vlădescu şi Predoiu  sînt meseriaşi. Şi foşti liberali. Plus că, vă puteţi imagina ce super-încîntat ar hăhăi preşul la învestire… Deci?

11 thoughts on “Să vă povestesc ce-am visat

  1. @shogunu: şezi blînd, doar n-or fi uslaşii chiar atît de bolunzi.

    @sandman: da, şi Tabără la agricultură, uneperistul Sîrbu la muncă, Sulfina la mediu…😆

    @Mircea: am visat, bre, n-am dat cu ghiocul! Dar cu alupagus îs de acord…

    @toto: adică să dorm pe mine? 😆

  2. Nu cred că o sa se întâmple asta. Uslaşii ştiu foarte bine că orice acceptare a unor pedelişti în rândurile lor îi costă la imagine, mai ales că acreditează teza că „toţi sunt la fel”. Pe Frunzăverde l-au acceptat fiindcă e un pedelist marginalizat care face opinie separată de multă vreme. Blaga nu cred că vrea el. Berceanu şi Videanu sunt mult prea pătaţi. MRU e în cădere liberă, în foarte scurtă vreme va fi mai impopular decât Boc. Vlădescu e legat de tăierile de salarii, iar Predescu (şi Macovei) de „reforma justiţiei” care a dat Parchetul pe mâna băsescului. USL are nevoie acum de câţiva parlamentari care să blocheze iniţiativele guvernului şi/sau să provoace căderea acestuia. Pentru asta nu e nevoie de toate jigodiile din pedele, doar de unele.

    Am observat că cei mai infecţi băsişti, precum Falcă, Pinalti, Oltean etc., lansează zvonuri cum că i-ar fi contactat liberalii să treacă la ei. Falcă spune că a fost „contactat pentru o dreaptă puternică” de nişte liberali care „nu au încredere în PSD”. O minciună mai sfruntată e greu de imaginat, şi cu toate astea observ cu îngrijorare câtă trecere au zvonurile negative legate de opoziţie. Chiar la persoane care nu pot fi bănuite de băsism. Eu nu-mi explic fenomenul ăsta, cred însă că dna. Zoe Petre are răspunsul.

  3. @cristi: sper să-şi bage picioarele în apă rece, să nu cadă în această capcană teribilă. Postul meu de mai sus e doar o metaforă.

Lasă un răspuns

