Home

Mărturisesc, am uitat complet de „president’s speech”. M-am învîrtit prin bucătărie, preparînd un gulaş de pui, care-a ieşit fenomenal. No, cînd era aproape gata, dau drumul la tv. Şi ce aud? „Demisia, demisia”. Şi replica: „Bine, mhă-hmă-hăm…” Şi iar ţîpurituri: „Regele Mihai!” Şi replica: „mergeţi şi chemaţi-l, hîm-hmă-hăm…”

Zău dacă nu am crezut în primul moment că se dă ceva de Caragiale. Telegrame, sau O scrisoare pierdută. Dar nu! Vorbea preşedintele lui Niels Schecker! În parlament. Ceva monstru, o oră şi jumătate. Ăia de la putere dormitau în fotolii, ăia din opoziţie patrulau nervoşi pe holuri. Am închis, să fac pireuţul.

Cînd am dat drumul iar, preşul vorbea despre reîntregire. Hii, gata, s-a rezolvat, ne unim cu Moldova? Luăm Cadrilaterul? Dar nu! Zicea că reîntregim salariile. De la 1 iunie. Un pic înainte de locale. Aha. Atunci a minţit premierul acum două zile, la TVR, cînd zicea încruntat: „nu se pune problema majorării salariilor. Nu ne putem permite…”? O fi minţit.  Eu îl cred pe preş. Că el le ştie pe toate.

6 gânduri despre „Între gulaş şi pireuţ

  1. nu ne-ai invitat la masa
    si pentru a nu ne abate prea departe de subiect-inainte de alegeri va curge lapte si miere- salarii, bonusuri ,preturi, promisiuni, dupa alegere doar smoala si pucioasa

  2. @sicti: eu mă gîndeam să scriu pe preşul din faţa uşii de la casă „Băsescu”. Dar mi-e că vin unii şi-şi fac nevoile…

Lasă un răspuns

