Home

În nemernicia (sau prostia?) lor, ăştia de la oficina băsistă Hotnews au dat pe goarnă o chestie care ne confirmă bănuielile: Mele + Băse = love! De multişor! Orişicît, aflăm că pe la Revelion romulanul găsise deja înlocuitor pentru MRU la SIE, deşi la vremea aia noi, proştii, nici nu visam că ne vom procopsi peste cîteva săptămîni cu Spy Chief premier.

Se pare că Mele trebuia „socializat” niţel cu trupele. Să mai vadă şi el cum e în garnizoană, de cînd a plecat. Dacă a plecat vreodată. Şi aici ajungem la o altă nedumerire, pe care am cules-o de pe twitter: Băse chiar l-a propus, s-au numai l-a acceptat pe Mele la şefia SIE? Ai? Poate ne strecoară oficina o lămurire. Chiar şi pe surse.

6 thoughts on “Lăsaţi acoperiţii să vină la mine!

  1. Machitoru` sapa din greu la temelia USL ! Si cozi de topor se gasesc inca destule in opozitie 1 Cum sa lase Mele din mina ciolanul ala baban care i s-a oferit ? Pai nu se zice ca Politica e cea mai cea curva ?

  2. @Mircea: dacă e ordin…

    @bebe: amice, eu n-am şef. Eu doar colaborez. Semnînd cu numele meu tot ce scriu. Nu mă ascund, curajos, în spatele unui pseudonim…

  3. Prosti nu pot fi numiti, au pacalit atatia deci sunt macar putin destepti, nemernici,ticalosi da pot fi numiti acestia.
    Simaptica tare boza, insa la cate spune lumea despre base chiar ca nu stii ce sa mai crezi.

Lasă un răspuns

