Home

„Cine te recomandă?” „Vocea şi talentul meu”. Dialogul acesta uşor nătîng, dintr-o comedie de pe vremuri, se potriveşte al naibii de bine la chestia asta cu „guvernul SIE-PDL” (apud Crin), sau guvernul fantomă, sau echipa purtătorilor de mapă…

Candidaţii de miniştri s-au perindat pe la comisii, exhibîndu-şi, sau ascunzîndu-şi, după caz, unii CV-ul subţirel, alţii trecutul dubios. Ar fi fost mult mai simplu pentru parlamentarii din comisii să-i întrebe, franc (în lipsa opoziţiei): cine vă recomandă? Sau, şi mai clar, al cui eşti tu, băiatule/fătuco?

Păi, eu sînt al lui Cutare, prieten cu nenea Cutăreanu, eu am fost consiliera lui Cutărescu, sau purtătorul de vorbe/servietă al lui Cutăroiu, eu am fost coleg de şcoală cu fata lu… ştiţi dvs, dar sînt şi sponsor, eu sînt un vechi colaborator al doamnei Cutăriu, eu sînt susţinută de Cutărici, nu vă uitaţi că sînt blondă, să ştiţi că-s foarte capabilă, să vă arăt nişte poze?

Deci: sînt în regulă? Sînt. Sînt de-ai noştri? Sînt. Sînt fideli cauzei? Sînt. Bravo! Vă dorim succesuri! Bine zicea cineva, o să ajungem să-i regretăm pe Udrea et comp. Ăştia erau ticăloşi, dar măcar aveau oarece personalitate.

6 thoughts on “Nu mă întreba cine sînt, întreabă-mă al cui sînt

  1. Treaba asta cu întrebatul e veche. Şi pe mine, când am ajuns în unitatea în care fusesem repartizat după absolvire, comandantul, în loc de „Bun venit!”, m-a întrebat: „Da` tu a cui pilă eşti?” S-a convins, nu după mult timp, că nu eram pila nimănui. Poate aşa stă treaba şi cu tinerii ăştia. Dacă n-or fi ai nimănui, săracii de ei?!

  2. @pase scurte: te rog eu, nu te mai uita în gura băsnitorului Lăzăroiu.

    @Biliuţă: Cum adică, să nu fie ai cuiva? Păi, altfel ajungeau pe lista scurtă a lui MRU?

  3. Cum naiba pleaca „”ai nostri , vin ai nostri ” a devenit o chestiune perpetua la noi?? Nu stiu , dar si noi suntem de vina , ii lasam , ii rabdam si ne gandim Sa le mai dam cate o sansa de i luna sau patru sau… si vedem ca nu mai pleaca.Ce ar fi daca nu le-am mai da nici o sansa?? Ar fi cazul sa ne oprim pierderile , ale noastre ca ei nu pierd nimic -doar ne pied din vedere-.

Lasă un răspuns

