Home

Rovana face un apel către Maria. Să-şi preseze soţul să se pensioneze. Carevasăzică, să-l ia, dracului, de pe capul nostru. La urma urmei, asta vor cam 80 la sută dintre români. Unii spun că demersul şefei peste femeile pesediste e ireverenţios. Eu cred că e mai degrabă inutil.

Biata doamnă Maria, dacă e să dăm crezare zvonurilor răutăcioase, nu suflă în faţa romulanului. Ba, se mai zice, fără probe evidente/certe, că pe vremuri i-ar fi aplicat oarece corecţii fizice şi el, şi fătucele. Aşadar, Rovana, las-o pe Maria cu durerile ei. Şi ia mai gîndeşte-te, nu cumva mesajul trebuia adresat unei alte blonde? Una cu mai multă influenţă…

P.S. Eu mă gîndeam la Hillary Rodham Clinton, 67th United States Secretary of State. Voi la cine vă gîndeaţi?

6 thoughts on “La pensie!

  1. Serios, chiar crezi că se poate ca oricine să aibă vreo influenţă, cât de mică, asupra megalomanului?
    Părerea mea umilă este că relaţia dintre tătuc şi bolândă este strict bazată pe (absolut) singurul lucru care contează pentru dictachior (şi pentru toate leprele din gaşca-i colorată): caşparache. Gândesc la fel: în mii de euro.

    Sper ca nu sunt pe lângă complet. Ar fi dezgustător… dizgraţios!

    Ave!

  2. Pai cum sa-l convinga curveta sa iasa la pensie ? Pai se poate ? Cum si cu ce ar mai putea ea sa-si mai faca rost de ” Vuitoane „?

  3. @TEACA…STI CA S-AR PUTEA SA AI DREPTATE ?? M-AM GANDIT LA FIGURA ASTA INSA …AU FOST UNII CE MI-AU SPUS CA AIUREZ. ADEVARUL E CA AM SPUS ASTA CAM DE ANUL TRECUT DECAND A FOST JAVRA IN SUA IN VIZITA LA OBAMA.

Lasă un răspuns

