Home

O imagine face, uneori, cît 1000 de cuvinte. Huffington Post ne oferă o galerie superbă, cu o sută de fotografii care definesc, din punctul lor de vedere, anul 2011. Am putea adăuga uşor cîteva zeci de imagini grăitoare din arealul carpato-danubiano-pontic. Inclusiv fotografia anului în Ro, cum a fost ea „decretată” cvasiunanim în media şi în spaţiul virtual (site-uri, bloguri). Unii i-au zis „Băsescu şi 50 de ierarhi”. Pentru mine e, nu vă mai explic de ce, Paranoia.

Eu am însă alte opţiuni: două fotografii cu un substrat asemănător. Prima e făcută în timpul unei demonstraţii din iunie 2011, în Vancouver, Canada. Un tînăr îşi linişteşte prietena, căzută pe stradă, după ce fusese lovită de poliţie. Un gest de o tandreţe neasemuită.

A doua imagine, vag asemănătoare, surprinsă recent, în timpul unei demonstraţii la Cairo, ne dezvăluie violenţa în starea ei cea mai oribilă. Mai abominabilă decît maltratarea unei femei îmi pare doar agresarea unui copil.

6 thoughts on “1000 de cuvinte

  1. PLM, prima poză-i făcută „la mine acasă”. Borăsc!!! Ui de aia io-i urăsc pe „înaltpreasfinţiilelor”. Curve! Naşul meu de cununie îi popă. Sper să mă ierte…
    „Aileailalte” două poze…. M-ai stricat ziua, nene! Aşa ceva nu se face!!!
    Şi, ai dreptate, violenţele faţă e copii… Mai ales alea dezminţite cu mîna pe biblie…
    Banzai!

  2. Prima poza parca nu e prima pozna a nici unuia!!!
    Cu violentele…vrem sa credem ca nu se poate , dar asa este … statul este intotdeauna represiv , iar puterea pe care o da uniforma , functia ii face pe unii sa isi arate chipul adevarat -animale cu chip de om-.ar trebui sa imi cer scuze fata de animale. Asa s-a mentinut si holocaustul.

  3. @shogune, ar trebui să zic: iartă-mă, dar aşa ceva există!

    @ari: statul e represiv atîta cît îi dai voie să fie. Sau cît înghiţi fără să iei atitudine.

  4. chiar crezi ce spui??? crezi ca demonstrantii aceia au dat voie statului sa le faca asa ceva?? de la teorie la practica distanta este f mare.nimeni nu isi doreste asa ceva , dar exista si chiar daca nu vrem sa recunoastem nu prea avem ce face.Protestam prin cuvinte , dar practic? De asta nu vezi romani in strada.

  5. La prima poza eu i=as zice mai degraba „Ali Baba si cei 40 de hoti ” chit ca in poza par mai multi !

Lasă un răspuns

