Home

M-am uitat deunăzi la o emisiune de pe Antena 3, şi m-am enervat rău. Ce mizerie! L-au tocat fără milă pe braşoveanul nostru, milionarul Butuza. Prinţul Asfaltului. Săracul! Un om de afaceri foaarte respectat. Mai ales la primărie. Auzi, că şi-a cumpărat palat, că are domeniu princiar, că şi-a făcut heliport, că şi-a rostuit averea cu bani de la prietenul Scripcaru… Atîta invidie, atîta răutate, domle!

Şi ce dacă a tăiat parcul dendrologic, păi cum altfel să aterizeze elicopterele! Mare brînză, nişte nenorociţi de copaci. Şi nişte amărîte de veveriţe. Dă-le naibii! Şi ce dacă şi-a făcut domeniu princiar, nu-i normal? Doar e prinţ al asfaltului! Urmaş al prinţului Ştirbei!

Şi cu heliportul, care-i problema? Voi nu vedeţi ce util e în zilele noastre un elicopter? Ne-a recomandat şi preşul, că se văd mai bine frumuseţile patriei. Şi nici nu te mai tîrîi, printre oi şi loganuri, pe autostrăzile noastre cu o bandă pe sens. În plus, o duci şi pe Nuţi Udrea la Bucureşti, sau unde vor pantofiorii ei Louboutin, sărumînuşiţele, transmiteţi cele bune la şefu!

Aşa că, m-am hotărît. În semn de solidaritate cu marele nostru concitadin, îmi voi face şi eu heliport. Unul mic. Pe bloc. Cred că-mi va da aprobare primarul. Mai ales dacă-i explic omeneşte ce mesaj vreau să transmit comunităţii. Vorba unui înţelept: de-aia am murit noi la revoluţie? Dacă vrem să ne facem heliport, ne facem!

7 thoughts on “Îmi fac heliport!

  1. Nene Teaca , sa faci heliport pe bloc nu-i mare brinza ! Dai jos antenele care mai sint si gata ! Cred ca mai greu e sa-ti faci rost de „elipopter ” !

  2. Oameni răi, bre! Oameni răi, ăia de la A3. Să se ia ei de bietu’ prinţ care-şi cîştigă pita cu sudoarea frunţii… De c*cat!
    Să înţeleg că stai într-un bloc fără şarpantă, de poţi să-ţi faci loc de parcare? Da’ , măcar, îi izolat? Ca să ştiu…😀
    Banzai!

  3. @Mircea: pentru început, îmi iau o paraşută. Că-s multe prin Braşov.😆

    @shogunu: e loc, omule, poţi să parchezi şi Migu!

  4. Ce oameni domnule, ce oameni, în loc să vă mândriţi cu un participant la Raliul Dakar în ambele variante, cea africană şi cea sud-americană, voi cârcotiţi. Aşa ceva…!

  5. Ai dreptate cu parasutele ! Sint la tot pasul si nu numai in Brasov . Da vezi ce zice doamna, ca o vrea si ea ceva in schimb !

  6. Bre, văzui şi io imagini de la faţa’ locului. Frumos dom’le, frumos. Acu’ ce să mai, e mulţi individioşi pă lumea asta. Nu ştiu ce are cu asfaltangiu’ că doar şi-a cumpărat şi el elicopteru’ în lizing, ca tot omu’, ce puii mei, plăteşte rate! Ce? Cum şi-a luat domeniu’? Ei na, acu’ v-aţi pus să căutaţi nod în papură…!

  7. Si iti mai raman bani si pentru elicoter sau imprumuti unul cu ora de la Butuza? Ma gandeam sa nu te arunci, poate gasesti mai ieftin pe undeva, ca e plin internetul de vazari elicoprere.

Lasă un răspuns

