Home

Mă opreşte pe stradă unul. Văr mai soios de-al lui Vanghelie, ceva, care n-auzise, aş putea să jur, de Boucheron, Davidoff sau Calvin Klein. Nu mai zic de săpun Cheia.

Şefu, vrei o drujbă?

Mă uit la el, pufnind, ca să nu-i simt miasma.

Da ce mă, arăt eu a pădurar?

Omul nu se supără, lasă jos geanta cu drujba, îşi deschide haina şi-mi arată ce-avea prin vreo zece buzunare strategic plasate.

Hai să-ţi dau un mobil.

Bine, spun repede, să scap odată de el, dă-mi un Iphone 4S. (Ăsta-i ultimul răcnet de smartphone, lansat zilele astea de Apple în România.)

Se rezolvă, şefu, n-am aici, da mîine ţi-l aduc. Scrie pe ceva cum îl cheamă. Şi telefonul matale…

Am plecat, bombănind. Ce bine mi-ar fi prins o drujbă…

3 thoughts on “Vrei o drujbă?

Lasă un răspuns

