Home

Tare m-am bucurat cînd primarul nostru ot Braşov a deschis un Club-WC! Iată, mi-am zis există şi oameni cu iniţiativă, edili harnici şi întreprinzători, preocupaţi de bunăstarea şi fericirea concitadinilor. Mi-a plăcut şi explicaţia lui, a Scripcarului, atît de normală, de omenească: „Am igienizat o toaletă care poate să fie folosită de toată lumea, în special de copii şi părinţi sau bunici, care vin aici în parc! Un Club-WC, unde sau în care poţi face chiar orice, să serveşti o prăjitură, un senviş, un suc sau o cafea“.

Am dreptate? Hai că am. De-aia vin şi spun, primarul trebuie să meargă mai departe, să dezvolte această iniţiativă minunată. Mă gîndesc la un WC-pizzerie, un WC-mic.ro, un WC-administraţie fiscală, un WC secţie de votare şi mai ales, mai ales, un WC-bibliotecă! Nu-i aşa că s-ar îmbina admirabil utilul cu plăcutul? Să citeşti în timp ce cugeţi… nimic nu poate egala senzaţia!

10 thoughts on “Te fac un pepsi la WC?

  1. La cata mancatorie de rahat e in Romania chestia asta nu este decat o urmare fireasca.Iar daca intaiul fiu al tarii da exemplul,cum am putea noi face altfel.Nu sade frumos,mamito.

  2. Pingback: Matinale – 6 « Colţu' cu muzică

  3. Pingback: O iniţiativă de tot…rahatul! « Colţu' cu muzică

  4. Daca tot nu mai ai voie sa-ti cinstesti invitatii in Primarie dupa cununia civila, acum ii poti invita la buda, intr-un cadru festiv.
    Oare se pot face rezervari? Vreau sa-mi tin ziua acolo.

Lasă un răspuns

