Home

Pentru cine a fost atent la nuanţe, demisia lui Cseke a fost anunţată cumva săptămîna trecută, chiar de Pacientul naţional. Ceacîrul dăduse atunci, la TvR1, un soi de ultimatum ministrului udemerist şi şefului Casei de sănătate, pedelistul Duţă. Ori se înţeleg (la bani), ori îşi văd de drum.

După rectificarea bugetară, cînd Casa lui Duţă a primit nişte sume, iar ministerul – ciuciu, Cseke a înţeles aluzia şi a plecat. Cam tîrziu, Attila ăsta trebuia să-şi ia tălpăşiţa atunci cînd au murit arşi de vii cei opt bebeluşi la maternitatea Giuleşti.

Ei, dar cam aşa merg azi lucrurile în guvern şi în ţară: totul pentru pedele, totul pentru victorie! Doar nu credeaţi că va primi bani „ministerul ungurilor”,  în detrimentul Casei pedelice sau, ferească sfîntul, a ministerului dezvoltării şi udrismului?

Dacă stau să cuget niţel, cred că singura şansă pentru acest domeniu putred pînă la os ar fi s-o numească pe Elena Udrea ministru şi la sănătate. Ce de-a sanatorii cu piscină ar construi Nuţi prin toate cotloanele patriei!

5 thoughts on “Ministerul sănătăţii udriste

  1. Nene, mi-ai futulit subiectu’😀 . Tot despre grohăiala minister-casă vroiam să zic şi io. Fix la aia m-am gîndit cînd am ajuns acasă şi am văzut news alertu’. Acuma’ gata. Ai zis matale, se discută şi pe la tocşoaie, aşa că o să caut alt „subect”😀
    Banzai
    Aaaa, aia din poză nu-i urdea. E „decît” o admiratoare😛

  2. @shogunuleee, ce ţi-am făcuuut! Aide bre, cine te opreşte să-i ciocăneşti şi tu? Şi zici că nu-i Nuţi cu copilu? Parcă-i seamănă vocea la telefon…

  3. Nu vrea pocnitoarea la sanatate. E cu scanal mult si bani putini. Banii multi sunt la Casa. Ori pe aia au deja. E ciudata rau demisia asta. Mai stau sa vad ce se mai intampla pana imi dau si eu cu presupusul.

  4. Pingback: Şi dacă tot… « shogunu'

  5. Pingback: mă gîndeam aseară… | Ţara vorbelor în vânt

Lasă un răspuns

