Home

„Nicio faptă bună nu rămîne nepedepsită” – a filozofat ţîfnoasă Elena Udrea. Adică, vedeţi, eu le fac un bine românaşilor, dau bani pe frunza de pe chiloţii lui Bute, şi nenorociţii mă huiduie. N-ai cu cine, mă, n-ai cu cine.

Eu o înţeleg: după ce a pus la cale mînăreala cu meciul, nu merita şi ea să fie aclamată în arenă? Eventual, la pachet cu titanul de la Murfatlar. Ce vremuri erau cînd gînditorul, pleşuva noastră torţă, providenţialul, era aclamat pe Ghencea, în timp ce spărgea seminţe alături de Gigi!

Chiar, de ce n-o fi venit la marea gală? Ce treburi colosale de partid şi de stat l-au silit să rămînă la Neptun, de a rămas duduia să ia singură în piept urletele prostimii nerecunoscătoare? Căpitane, de ce ne-ai lăsat cu secundul? De ce? De ce?

7 thoughts on “Mîndria de a fi huiduit

  1. Nasol! Si huiduita si cu banii luati…

    Javra ordinara e vita sa mai iasa-n lume. Nu inseamna ca balana nu e vita, dar e mai nesimtita, pe cand lacramila e persoana sensibila…

    A propos de sensibilitatile lui:
    Un tip intra la oftalmolog si incepe sa se desfaca la curea. Doctorul ii atrage atentia ca se afla la oftalmolog. Tipul ii spune ca n-a gresit intrarea, numai ca vrea sa afle ce nerv leaga coccisul de ochi fiindca recent a luat un sut in cur de i-au dat lacrimile. Cazut pe ganduri doctorul a spus mai mult pentru sine: „Foarte interesant… mi-aduc aminte ca si eu am luat odata un pumn in ochi de m-am cacat pe mine…”.

    Crezi cumva ca aceeasi chestie s-ar putea sa lege si lacrimile basedintelui de propriile basini?

    http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/07/camere-si-camarute.html

  2. Care bani luati?Erau din fonduri europene.As fi foarte curios sa vad in ce mod va justifica cheltuiala facuta.

  3. probabil titanul chelios s-a întîlnit cu amicul său cel mai bun, cu Bachus, pe acolo pe unde o fi fost; oricum, la ultimele „băi de mulţime” a luat şi el huiduieli la greu, aşa că probabil a intuit ce urmează. iar ţoapa asta de-i ministră oricum e imună la orice, aşa că nu cred că-i cazul să-i plîngem de milă. doar a concluzionat că antenele şi Voiculescu îs de vină. probabil Voiculescu e de vină şi pentru că ea e proastă.

Lasă un răspuns

