Home

Ştirea e aşa: familia unui tînăr din Brăila, care fusese împuşcat din greşeală în urmă cu doi ani, trebuie să plătească despăgubiri pentru maşina poliţiei, şifonată în timpul acţiunii. Am mai citit odată. Şi încă odată. Oare am înţeles bine?

Deci: eu, poliţist,  îţi omor copilul. Confundîndu-l cu nu ştiu ce interlop. Pe urmă vin la tine, foarte senin, şi-ţi cer bani. 54.000 de lei. Pentru că maşina mea, a poliţistului, a fost avariată în timp ce-l împuşcam. Din greşeală.

Tot n-am înţeles. Dacă tot cere familiei bani pentru că le-a executat băiatul, mai scriu odată, din greşeală, de ce nu-i pune poliţia pe oamenii ăia la plată şi pentru gloanţe? Chinezii aşa fac, după ce-i împuşcă pe condamnaţii la moarte. Chiar, ştie cineva cît costă un glonţ de pistol?

9 thoughts on “Cît costă un glonţ?

  1. Dacă-mi dai timp pînă mîine, aflu io, nene Teacă cît costă un 7,62. (încă mai am prieteni în Cugir, cel mai bun lucrînd la „desfacere” la UMC). Încă se mai produc, deci se vînd, pentru că arme în uz mai ezistă căcălău, deci cererea n-a murit, deci… pe mîine.
    Ministrul de justiţie şi cel de la interne mai sînt în funcţie???
    Banzai!

  2. Shogune, cred că ăştia din poliţie au Beretta! Nu ştiu ce calibru… Iar cu demisiile… ciuciu. Ăştia nu pleacă decît împuşcaţi!

  3. Probabil ca fiind oameni mai simpli nu s-au gandit sa dea politia si ministerul in judecata , dar nu in tara , ptr ca aici nu ar avea sanse sa castige ca Doamne iarta-ma suntem doar in Romania.
    Poate avem un avocat de bine care se gandeste sa ii ajute pro bono.
    Eu nu am permis de port arma , dar daca un politist ar impusca pe cineva din familia mea si daca m-ar condamna la moarte eu as lichida persoana mai ales ptr ca reprezinta organul represiv al statului- ptr ca asta este politia noastra- ptr unii muma ptr altii ciuma.

  4. „soferul nu ar fi adaptat viteza de mers in dreptul semaforului si ca a intrat cu masina sa in masina politiei, care il blocase”… poate pe sofer il deranja putin glontul din cap. alta explicatie nu vad

  5. Nene Teacă, aseară mi-am prins pretinu’ la telefon. Încă îi în concediu. Mi-o promis că-mi va trimite luni o ofertă de preţ. La bucată nu ştie, că comenzile se fac la mii de bucăţi. Cîţiva lei, oricum. Fac şi pentru Beretta.
    Banzai!

  6. să mă mir? să nu mă mir? problema e că nimic din ce se întîmplă în ţara asta nu prea mai reuşeşte să mă mire; ce-i bine e că încă nu mă lasă indiferent toate porcăriile care se întâmplă şi sper să nu ajung niciodată la indiferenţă. acuma, iertată fie-mi curiozitatea, da’ la ce îţi trebuie să ştii care îi preţul unui glonţ? vrei să faci un pustiu de bine ţării ăsteia şi să ne scapi de o seamă de gunoaie??? ăştia de la Cugir nu zic pe site-ul lor cât costă, se rezumă la a prezenta produsele, dar în caz de nevoie găseşti pe piaţa neagră🙂, că doar de-aia s-au inventat băieţii ăia buni care vin din Rusia, Ucraina, Moldova cărora le zice rackeţi.

Lasă un răspuns

