Home

Cei care mă cunosc îndeaproape vor ridica o sprînceană văzînd titlul ăsta. Dacă nu cumva vor conchide că s-a tîmpit Teacă. Sînt ultimul om care l-ar putea regreta cu-adevărat pe „odiosul dictator”. Dar uite că am ajuns să mă gîndesc la bîlbîit în nişte situaţii care-mi ridică părul pe spate, ca la sălbăticiuni.

Văd azi pe net cum „ia poziţie” Ungaria faţă de presupusa regionalizare aruncată pe piaţă – eu încă susţin asta – la derută. Mai exact, vicepremierul ungar „acuză planul de reorganizare administrativă a României” pentru că ar fi… o schimbare intenţionată şi inacceptabilă a hărţii etnice”. E o declaraţie de o gravitate extremă. Care le dă apă la moară liderilor autonomişti maghiari.

Pe cuvînt că-mi vine să-l înjur pe ungurul ăsta. Da’ urît de tot. Cu trimiteri explicite la mă-sa. O fi chestia asta cu regionalizarea o idee tîmpită, o spun mulţi pe-aici, dar cum mama dracului îşi permite să se bage în bucătăria noastră ditamai oficialul ungur? Parcă văd cum vor sta cu curul în fotolii şi Baconschi, şi şeful lui de la Cotroceni, şi vor tăcea ca nişte rîme, sau ca nişte rahaţi în cucuruz. Ca să nu-şi strice ploile cu guvernul lui Orban.

Ei, şi-acum imaginaţi-vă cum ar fi reacţionat Ceauşescu. Cum i-ar fi pus el la punct, băţos, pe „pretenii” din pustă! Ce manevre militare babane ar fi tras el prin secuime! De-aia spun, în situaţii d-astea, cînd ni se cacă-n cap tot felul de loaze europene sau transatlantice, parcă mi se face dor de Nea Nicu. Măcar ăla avea cojones.

UPDATE: văd că ministrul de externe a ieşit totuşi cu o declaraţie. Cam lălîie. E doar un pic mai mult decît nimic. Rămîn la concluzia că Baconschi n-are biluţe.

7 thoughts on “Dor de Ceauşescu

  1. Nu! Teacă nu s-o tîmpit!!! Ungurii latră acuma pentru că li s-o slăbit zgarda. Şi nu de acuma! Tot cîte o găurică, timp de 20 de ani. Acuma zgarda aia îi destul de largă încît cîinele (dacă-i deştept şi dă urechea pe spate) scapă, că ciobanu’, ori doarme, ori se face că nu-l vede! Pe vremea lu’ ceaşcă ciobanu’ nu-şi permitea să se lase „furat de somn”. Ar fi tras manevre militare, că avea militari! Acuma???
    Cu Sicti-san nu-s de acord, din nou. I-am zis la „el acasă” că mi-am şters din minte 13-15 iunie. Tot aşa mi-am scos din minte şi „Târgu Mureş”. Nu-s de acord cu violenţa inter-orice!!! Cu autoapărarea ÎS DE ACORD! pedeleprele vor să extermine neamul românesc! Îs de acord să mă apăr, român fiind! N-am făcut armata, da’ ştiu folosi o armă mai bine decît mulţi dintre ofiţerii activi de azi. M-am format în oraşul „maşinilor de curăţat cu repetiţie”, Cugir…
    N-aş împuşca un cîine, da’ pe sectanţii portocalii… Pînă s-ar înroşi ţeava, la foc automat pentru „gloată”, foc-cu-foc, la mir, pentru „capi”!!!
    Banzai!

  2. Dor de „drogatul” de Eminescu -dor de balbaitul de Ceausescu >>rau am ajuns ,dar ma recunosc nostalgic de romani adevarati nu de aceste labe triste ce se autodenumesc ‘demnitarii Romaniei” ! Intradevar ,am vrut capitalism salbatic ,neo-liberalism de cacat ,corporatism extrem ,somaj ,saracie lucie ,salarii lipsite de bani ,munca sclavagizata ,etno-botanice ,junk-food ,lipsa invatamantului si sistemului de sanatate ???

    Am vrut toate astea ? La cam avem din plin .Nu ne mai convine treaba ?

    HAI IN STRADA CU FURCI SI COASE ! Hai la Palatul Victoria si la Cotroceni !

    Daca nu ,atunci hai sa tacem si sa ne ungem cu vaselina ,sa ne intre mai usor !

  3. @sandman: like i sad

    @sicti: de Tg Mureş, never!

    @shogunu, Lucidu: chiar n-avem nevoie de răzbel. Doar de nişte conducători cu coaie, care să-i pună pe unguraşi cu botul pe labe.

  4. si toate astea se intampla din cauza unui betivan nenorocit 👿 care s-a apucat hodorog- tronc sa agite spiritele cu regionalizarea bipului 👿 cred ca nica nu e intamplator 👿

  5. Ady, cred ca te folosesti cam mult si in locul altora. E de datoria ministrului de externe si a basedintelui sa se exprime. In locul lor, noi, fiecare (sigur, si tu) putem lansa un scurt „Hai sictir!”

    http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/06/tara-sec-cuilor-in-mijlocul-tarii-rom.html

    Cat despre cojonesurile lui Ceasca, iti spun un secret: Erau tari dar din inlocuitori. Oricum… le avea si… ce era al lui era numai al lui (iar noi, cu ce era al nostru, eram tot ai lui; asta vrea si base).

    http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/06/apel-oamenilor-de-arme.html

Lasă un răspuns

