Home

De un an-doi mă gîndesc să scriu ceva despre subiectul ăsta. Unul mai delicat decît pare unora. Mărturisesc, n-o fac cu plăcere. Mi-am dat seama de la o vreme că sînt, după standardele occidentale, un intolerant. Un individ încremenit în proiect, cu o gîndire ultra-conservatoare, de ev mediu. O specie pe cale de dispariţie. Ce mă fac? Cum să abordez chestia, ca să nu decad în ochii celor cu vederi vizionare, moderne, progresiste?

Dar sîmbătă, cînd am văzut imaginile alea de bîlci, cu nişte bărbăţoi sulemeniţi şi îmbrăcaţi în rochii colorate, cu pantofiori cu toc, m-am hotărît: nu vreau gay! Gata, înjuraţi-mă, întoarceţi-mi spatele (kidding!), puneţi-mă la stîlpul infamiei, ăsta sînt, vai de capul meu şi de zilele mele.

Ştiu: în antichitate era de bon ton să rîvneşti la băieţei sau la juni mai efeminaţi. Întunecatul ev mediu a schimbat radical ceea ce trebuia să fie mersul omului spre lumea modernă. Şi doar acum, în societatea noastră ultra-civilizată şi multilateral dezvoltată, cînd e de porc să fii intolerant cu poftele şi hachiţele semenului tău, au putut scoate şi oamenii ăştia capul. Şi să-şi etaleze rochiile.

Ceva tot nu înţeleg. Dacă vor să şi-o tragă între ei, de ce trebuie să se laude indecent cu asta? Uite, eu nu ies pe stradă să ţip, concetăţeni, am făcut-o! De ce e nevoie să fiu înştiinţat, pe toate canalele posibile, bre române, învechitule, medievalule, fii atent, noi vrem pe la spate? Şi mai e ceva ce nu prea pricep, că-s cam greu de cap în chestiunea asta: dacă tot au participat la marş ambasadorii SUA şi Marii Britanii, de ce nu au purtat şi excelenţele lor rochiţe cu pene?

17 thoughts on “Excelenţă, unde-i rochiţa?

  1. Ceea ce e de remarcat in toata porcaria asta e ca au fost sustinuti de ambasadorii SUA si Marea Britanie si asta spune multe. Ni se baga pe git lucruri impotriva traditiilor romanesti, a moralei si impotriva ideii de familie. Pt ca familia e celula de baza a familiei.

  2. Da,familia e celula de baza a societatii ! Ambasadorii aia poate is si ei gay dar nedeclarati ! Sau s-o fi dus cu speranta ca fiid ai Marelui Licurici si acelui adjunct se va gasi cineva sa le-o suga sau sa le-o traga !

  3. „Un individ încremenit în proiect, cu o gîndire ultra-conservatoare, de ev mediu. O specie pe cale de dispariţie.!
    M-ai liniştit, nene. Înseamnă că nu-s singurul.
    Banzai!

  4. @Mircea: nu m-ar mira să fie, au mai avut americanii un gay la Bucureşti, Michael Guest!

    @Shogunu: hehehe!

  5. Sicti-san, io ştiu că tocul unui „pistol” se află fix sub o fustiţă. Nu-i musai să mai fie şi blindat cu chiloţei😀
    Banzai!

  6. rochita e la Macovei,draga,mare sustinatoare,mare,de ghei 👿
    apropo de ghei,iote banc
    James Bond la Moscova. Intra intr-un bar si se prezinta barmanului:
    -I ‘m Bond. James Bond.
    -I ‘m Gay. Serghei!

    😆 😆

  7. draga,ai socializa cu multi …trepanati 😆
    nu stiu la ce ti-ar folosi-in principiu la nica- da’ multi ziaristi au cont 🙂

  8. Ha, ha, ha, esti tare monser.
    Daca ambasadorii o fac altfel decat cum spui tu ?
    De ce sa poarte rochite ?
    O data demult, juniorul meu era mic, la varsta inocentei, dar el stia bag-sama multe fara ca sa stiu si eu, mi-a spus cate pozitiuni sunt pentru asa numitul sex (noi batranii ii ziceam dragoste).
    M-a pufnit rasul, nu mi-a dat prin tartacuta sa il intreb de unde stie chestiunea si a ramas asa, la un numar impresiunant de pozitiuni.
    Asa cum numarul de diversitati si diversiuni in asa numita orientare sexuala este tot impresionant.
    Atunci, bunule domn, de ce sa poarte rochite ?

    Scuze pentru tacere, am lecturat, dar n-am aruncat (dat) cu parerea in zidul rosu.
    Nu ma obisnuiesc deocamdata cu noua fata a blogului.
    Vine vremea.

Lasă un răspuns

