Home

Nici nu ştii pe cine să iei în serios: pe ministrul de externe Baconschi, care roagă superior presa să nu mai rîdă de „air base” Deveselu, sau pe primarul deja celebrei comune, care le urează americanilor „bienveniu” şi-i asigură că mesalinele deveselene îi vor primi cu braţele deschise.

Pînă una-alta, numele acestei comune prăfuite, fără apă curentă şi canalizare, a intrat rapid în terminologia universală. Inclusiv pe site-ul US Department of State apare un articol despre United States Balistic Misiles Defence Site at Deveselu Air Base. Sîntem mari sau ce?

Nu mai faceţi mişto, zice Baconschi. Nici nu facem. Se amuză ei deveselenii, consăteni ai fraţilor Păunescu. Babe încreţite, fără dinţi, filozofînd între găini despre Obama şi Osama, dar întrebînd precaut dacă nu le-or mări ăştia pensia, inşi hirsuţi, cu vîrstă incertă, dîndu-şi cu părerea, în uşa crîşmei,  despre scut şi terorişti, ţînci cu mucii-n gură, călare pe nişte gloabe, hlizindu-se la trecători şi visînd la „Războiul stelelor”, măgari înhămaţi la  teleguţe cu paie…

România reală, uitată de civilizaţie, a intrat brusc în atenţia lumii. Cu Deveselu. Ce e de rîs? E bine că-i primim cu braţele deschise pe yankei. Poate reuşim să nu le furăm cablurile de la rachete. Şi să nu-i umplem de păduchi laţi.

P.S. Poza e din The Moscow Times. Ca să nu mă acuze constipatul ministru de lezmajestate.

10 thoughts on “Bienveniu a Deveselu

  1. haha,asa le-a zis,in franceza,am vazt si eu faza! 😆

    alo deveselu? aici baselu 😆 ii intampina cu zaibar si un prazulet ? 😆

  2. Avem politicieni „culti”, ce mai ! S-a luat dupa Bocu nost` de cind cu „aviara gripa”!

  3. Io te cred nene Teacă! Nu trebe să te juri. Io am comentat mintenaş după ce-am citit titlu’, după aia am cetit postu’, da’ n-am mai zis nimica…
    Sper că nu te superi.
    Banzai!

  4. Pingback: Adrian Teaca va spune “Bienveniu a Deveselu” « Brasov times

  5. Așa, pohta ce-o pohtirăm… Cu US Air Force Deveseloo menționată pe site-ul guvernamental american, ne-am alăturat lumii civilizate și am fost marcați ca posibilă țintă pe harta teroriștilor care urăsc americanii…😀

Lasă un răspuns

