Home

Nevasta, calul şi maşina nu se împrumută, zice poporul. Mă rog, dar candidatul? E, aici mai sînt discuţii. Pentru că uite ce aflu. Mai marele pedeleului băimărean, bagsamă în criză mare de cadre, l-a rugat pe bosul liberalilor să-i  împrumute un om, să-l  pună candidat la primariale.

Cum i-o fi zis, „vecine, dă-mi şi mie un băiat cu oarece şanse, că tu ai mai mulţi. M-am dat mare în faţa bocului şi-s în budă. Hai, bre, că ţi-l dau înapoi după alegeri. Te roog! Hai c-o să fiu şi io salon cu tine.” Fa-bu-los. Faza anului, nu credeţi?

UPDATE: PDL trage sforile să anuleze alegerile de la Baia Mare. Nu s-or fi înţeles oamenii ăia cu împrumutul…

9 thoughts on “Vecine, dă-mi şi mie un băiat…

  1. Mi-am facut cruce cînd am citit despre „imprumut”, ieri pe neşte bloguri.
    Auzi figură „noi ne prefacem că nu ştim că nu-i de-al nostru, el se preface că nu-i de-al vostru”
    Să-mi fut una!!! Ptiu!
    Banzai!

  2. Adrian, fabulos articolul tau.
    Ce mai e de zis ?
    La Baia Mare nu le merge in tara, unde au batut(la Tulcea), au furat, au pacalit.
    Si nu suporta o infrangere, ca in Hateg, unde in pofida ant,spuyn italienii.
    Un primar liberal, tar este pentru ei recunoasterea infrangerii.
    Si renasterea taranistilor, de aici marsavia.
    Cu lipsa de bani.
    Restul nu mai conteaza.
    Ca sa vezi adevarata mea stare de spirit, pun doua cantece,ascultandu-le ai sa intelegi.

  3. unde in pofida altor canagliate, cum spun italienii, a iesit deputat liberal Mariana Campeanu.
    Ce a iesit acolo numai Dumnezeu stie.
    Azi ma opresc aici.
    Sa fii iubit, mereu si mult mai mult ca acum! !

  4. Nu văzusem știrea… Dar țin minte că tot la categoria: „vecină, dă-mi și mie o cană de făină până mâine” intră și ministrul liberal al justiției, Cătălin Predoiu…😀

Lasă un răspuns

