Home

M-am trezit vineri dimineaţa cu sufletul uşor. Prima zi liberă de recesiune! Am deschis larg ferestrele: soare, cer senin, aer uşor poluat, dar orişicît! Aşa arată, deci, mi-am spus. Mi-am făcut o cafea zdravănă, în care am pus un strop de Jack, primit cadou. Merit. Am rezistat atîta timp, nu? Apoi am deschis televizorul.

Big mistake! Numai nenorociri. Numai veşti proaste. Numai priviri încruntate şi limbi otrăvite. La ăştia, recesiunea parcă era mai a dracului. Proteste. Dascăli mînioşi, blestemînd nedemn guvernul. Salarii tăiate. Scumpiri. Mizerie. Spitale închise. Hmm. Bine zicea preşedintele, nu vă mai uitaţi o vreme la televiziunile de ştiri şi veţi vedea altfel viaţa reală.

M-am îmbrăcat repejor şi-am ieşit pe stradă. N-am văzut picior de recesiune. Wtf! Am intrat într-un magazin. Nu prea era lume, ce-i drept, dar rafturile erau pline. M-am băgat şi-n piaţă. Bogăţie! Ridichiile rîdeau în soare! Spanacul plin de roua cîmpului te îmbia de pe tarabe! Telemeaua de Bran îţi mîngîia nările! Ţăranii erau veseli şi optimişti!

Mi-am luat un chil de cartofi, nişte ouă şi un pet de bere. Nu e în fiecare zi sărbătoare, ce naiba.

13 thoughts on “Prima zi liberă de recesiune

  1. ceauşescul are dreptate, dacă renunţăm la radio, ziare, TV şi la ieşitul din casă viaţa reală e mai altfel un pic. Dacă n-am mai coborî nici din pat, ar fi de-a dreptu’ miri-fic.
    un kil de cartofi, zici. se vede că ejt în bani, jupîne! io m-am reprofilat pe portocale, că-s mai ieftine. Pet la cinci kile, nu? Respect!

  2. Eee… eu in prima zi libera de recesiune am gasit un catel mic si negru, aruncat pe strada de vreun nenorocit. Si wtf, unde maninca 3 mai maninca si-al patrulea, nu? :))

  3. Sandman-san, ai numa’ grijă să nu se ia ăla mic şi negru la „bătaie” cu Daddy pentru minge😀
    Nene Teacă, io-mi luam un kil de spanac în loc de cartofi. Odată ca-i de sezon (şi mie nu-mi plac cartofii), iar a doua că mere mai bine cu ochiuri… . Şi după aia gargară cu bere…PARFUM !!! PA RECESIUNE, o dat iarba, ieşim la păscut!
    Banzai!

  4. @der: boc nu-i al meu, şi nici al tău, ci al urmaşilor-urmaşilor imbecililor care l-au ales. Pe el, dar mai ales pe şeful lui.

  5. vad ca va laudati cu faptele de vitejie din prima zi de recesiune 😆
    asadar,in prima zi de recesiune m-am lasta de fumat ,apoi am deschis tilivizorul si …m-am reapucat de fumat 😆 :mrgreen:

  6. ajutatii si voi pe saracii astia sa gasesca 500 de miliarde ca nu-i mai gasesc! 🙂 🙂 🙂

  7. curs: sa intelegem cum functioneaza maretul capitalism al marilor destepti ai lumii vesticii care v-au invatat ce-i aia.🙂 🙂

  8. @shogunu’ @teaca.
    „Din bucata mea de piine…” asta e cu ciinii. Ei nu inseala niciodata.
    Se inteleg de minune. Sint pui si se zbenguie prin curte, mai ales ca a venit si primavara.🙂

Lasă un răspuns

