Home

În sfîrşit, în pedeleu au rămas doar două găşti. Boc şi Blaga. După nesfîrşite ghionturi, flegme şi păruieli, cu talibani, reformişti şi alte garagaţe, apele s-au despicat. A venit primăvara în partidul portocaliu, cum anunţă cu emfază premierul? Păi, nu prea. Deşi i-a chemat pe mujahedini la instructaje pe la tot felul de vile de protocol, bulibaşul n-a reuşit să aibă un singur candidat, cum poftea. Adică, nu va fi doar eternul Boc? Nasol.

Scenariul era aşa: joi, după moţiune, Boc să-şi dea demisia (de la guvern), ca să rămînă doar la partid. Uite că nu poate. Îi strică Blaga ploile. Unde mai pui că blagiştii nu vor nici premier tehnocrat. Chiar dacă bravează încrucişătorul, scuipînd indiferent pe Constituţie: „e treaba mea premierul, nu a partidului”, chiar dacă îl susţine „fără rezerve” pe boculeanul lui drag la partid, s-ar putea să piardă pe toată linia.

Ar fi prima lui înfrîngere, care, culmea, nu ar veni de la opoziţie, ci de la unul care „muşcă mîna care l-a hrănit”, cum duios spunea undeva Cărtărescu. Geaba se strofoacă Udrea pe blog: „am semnat pentru Boc”, geaba îi ţin isonul Stolojan şi Anastase, jocurile par a fi făcute pentru buldog.

Dacă nu va scoate repede din jobenul său securist un dosărel, o înregistrare compromiţătoare, orice,  PUB – Partidul Udristo-Băsist, se va transforma foarte probabil în PUB – Partidul Unităţii Buldogilor (sau Baronilor, cum vă place)!

11 thoughts on “PUB

  1. @sandman: are declaraţii contradictorii, e drept, dar pînă la urmă va vota cu tripleta. Ăştia nu vor nici morţi să lase partidul pe mîna Udrei!

  2. Nene Teacă, era în Braşov o crîşmă faină care se chema PUB. La bere dădeau gratis alune în coajă, iar cojile se aruncau pe jos. Nu era nici un bec. Numai lumînări. Nu era foarte departe de Coroana. 2 săptămîni mi-am investit diurna acolo. Mai funcţionează?
    Banzai!

  3. Nasol! Că-şi scoteau pîrleala. La 25.000 halba de Stela… puteai mînca la alune pînă behăiai. Atmosfera de acolo era SUPER! Asta era în 2001… 2 săptămîni, seară de seară…

  4. ha, ha, ha esti tare jupane.
    N-am citit demonstratia de sub titlu dar o fac mintenas.
    Si mai dau cu parerea in zid si atunci. de o fi cazul.
    Azi ma rad de cate ori am apucat pe undeva o poanta. Si a ta e cireasa de pe tort.
    Desi intrebarea ta e retorica, iti raspund.
    Spanzura-l daca vrei sa apari la televizor.
    Da cand faci treaba pune-ti cagula pe cap.

    Asadar:
    Traiasca duhul lui Iancu/traiasca motul intre moti/
    Campia libertatii spune/ ca Avram Iancu suntem toti/
    Ca Avram Iancu suntem toti.

    I love Japan !

  5. Am nimerit cu postarea de mai sus aicilea, scuze.
    Ne place, sigur ca ne place, you are the best.
    Ne place, adicatelea imi place mie ce scrii tu.
    Penibilii aia de care vorbesti in postare,nu mai prezinta nici un interes.
    Si nici valoare si sunt si pe duca.
    Sunt strigoi, o zic de vreun an, acum mai mult ca niciodata se dau de ceasul mortii desi nu mai conteaza nici cat o milionime de secunda.
    Cruce pentru ei si parastas.
    Da’ sa-l dea fanii lor, ca eu nu-mi stric banutii cu asa penibilitati.
    Na’ c-am zis-o

  6. Nene Bogdane, sărumîna! Mă bucur să aud că ce-i bun nu piere. Mai viu io prin Braşov. Adresa n-am ştiut-o, da’ din centru ştiu cum să ajung acolo pe jos. Mulţam fain!

  7. @Shogune, eu n-am vrut să te minţesc. Cred că am încurcat borcanele. Adevărul e că de la o vreme merg rar în centru.

  8. @ teaca- daca raman doar 2 gasti o sa vedem .
    Am convingerea ca se gandesc mai multi la sefie- E adevarat ca trebuie sa si poata.Acum o sa vada si Basescu cum e sa ti-o traga cineva-asa cum i-a tras-o el lui Roman

Lasă un răspuns

