Home

Pedeliştii din consiliul general al capitalei i-au tras preşul de sub picioare lui Oprescu, tăindu-i fondurile de investiţii. E războiul lor. Nasol e însă că au ras 235 de milioane de lei (vreo 55 milioane de euro) din banii destinaţi stadionului naţional! O nebunie. În august trebuie să-l inaugurăm cu Argentina lui Messi! Vă daţi seama că doctorul a turbat instant şi a făcut o criză pe la televiziuni, sictirindu-i pe nemernici. „Minte – a sărit ministreasa Udrea. El a propus Sf-uri, lucruri sclipicioase”. Dar a dat mîndra asigurări că stadionul va fi gata la vară, cu bani de la guvern. Ştie ea.

Cel mai opărit e  Mircea Sandu, care şi-ar putea pierde  din această cauză locul în boardul UEFA. Naşul speră însă că preşedintele se va implica şi va debloca situaţia. Mă urmăriţi? Gîndirea „sclipicioasă” a pedeleilor e simpluţă: îi tăiem macaroana guralivului Oprescu, ce să se laude el cu mîndreţea de stadion, şi venim noi cu bani de la guvern, dar numai după ce intervine, patern, şăful.  Să vadă poporeanul cine a făcut arena. Păi nu?

UPDATE: acest post a fost preluat de site-ul Cotidianul.

7 gânduri despre „Minţi sclipicioase

  1. Apropo, ai vazut maestre ce debiteaza tolo(macu) pe subiect? Nu militez nici pentru Oprescu nici pentru rozaliu, dar m-a zgariat pe timpane(le mintii) cum se rupe tolomacu’ in deontologeala. El pune problema asa: „Oprescu are meritul de a fi dublat valoarea contractului”. Mare. In titlu. Mai jos aminteste cum de fapt rozaliul a dat cu subsemnatul pe proiect.

    Stiind prea bine cum se fac proiectele in tarisoara, simplu in 2 pasi: (1) licitatie castigata cu scoruri de zici ca invingatorul va face munca patriotica si (2) marirea ulterioara a sumei prin contracte aditionale cat sa ajunga pentru terminarea obiectivului + o roaba de bani pentru baiatul destept care a facilitat afacerea, eu vad altfel problema: „PDL ii ia lui Oprescu banii pentru spaga lui Videanu”. Dar eu sunt probabil dus cu capul si nu inteleg modernizarea statului.

    PS: Cu protocolu’ astia vand gogosi vechi, sleite. Cred ca pana si alora cu galeti portocalii in dulap li s-a aplecat.

  2. Vlade,ţi-am zis că e războiul lor. Eu nu am grija lui Oprescu, dar mă doare că nu sîntem în stare să facem un stadion decent, fără un scandal greţos.

  3. Pare ca eu as avea grija lui Oprescu? Ma ingretosam doar de deontologeala de troaca a lui tolo.
    Iar asteptari din astea nu mai am de ceva vreme. Nu suntem in stare nici sa construim o autostrada (una), d-apai un stadion. Aia ultimii patruj’ de kilometri am avut impresia ca i-au facut numai ca sa „il faca” pe Badea. In cel mai pur stil manelist: „sa moare dujmanii mei!”.. Sila!

  4. Stadionul ăla nu-i al lui Oprescu. E al României. Că-i amplasat în Bucureşti e ceva normal, pentru că (vreau io, sau nu vreau, că-mi place sau nu, e fix problema mea) Bucureştiul e capitala ţării. Că cine-şi arogă meritul că-l face deja devine şi problama mea. Normal ar fi fost să fie finanţată construcţia 100% de guvern, fiind stadion naţional. Că Oprescu îşi umflă coaiele că a preluat el toată finanţarea, e treaba lui. Că urdea vrea să-i sufle doctorului meritele acuma, cînd îi aproape gata, ţine deja de curvăsăreală. Normal! Numa că ăsta nu-i (sau n-ar trebui să fie)subiect de presă, părerea mea.
    Banzai!

  5. Cam aşa-i Shogunule, se scuipă un rechin cu o japiţă care ar cam vrea (aici cred are dreptate doctorul) să-i zică „Stadionul Elena Udrea”! Măcar dacă l-ar termina, dracului.

Lasă un răspuns

