Home

Chestii din România: un interlop, traficant de carne vie, e prins de DIICOT şi dus la judecată. Nenorocitul putea primi pînă la 15 ani de pîrnaie. La Tribunal a dat însă peste un suflet simţitor, care i-a dat 3 ani cu suspendare şi l-a eliberat imediat. Pe motiv că respectivul, staţi puţin să-mi revin, a avut o conduită bună înainte de săvîrşirea infracţiunii!

Ce-a făcut la urma-urmei Nixon (aşa îl cheamă pe babuin)? A dus nişte minore în Anglia, unde le-a bătut de le-a sunat apa-n cap, le-a ars cu ţigara şi le-a obligat să se prostitueze! O nimica toată! Plus că Nixon al nostru a avut o comportare ireproşabilă pînă să săvîrşească oribilele fapte. O fi fost un cetăţean onest, bun plătitor de taxe, o fi donat la biserică, poate că a şi contribuit unde trebuie… Păi cum să nu-i dai drumul?

Acu, stau ca prostul şi mă întreb: judecătoarea aia, creatura din Craiova (iar Craiova!), pe numele ei Camelia Bichea Cojocaru, cum de mai e în funcţie? Ce mama dracului fac ăştia din CSM, în afară de a-şi aranja pensii babane, a freca menta şi a-şi trage la gioale pe sub masă cu omul de la Cotroceni?

P.S. Iar au greşit mascaţii adresa. De data asta în Constanţa. V-am spus că se vor înmulţi „greşelile”? V-am spus.

4 thoughts on “Justiţia lui Nixon

  1. Pai unde dacă nu la Dolj se putea întîmpla?!?!
    Iar cu mascaţii care greşesc adrese… Am mai zis că mai nou cucu’ din ceas cîntă „deschide poliţia!”
    Banzai!

  2. Domn Teaca, asta cu gresitul adreselor mi se pare o facatura cu intentie. Da, nu-i asa, eu sunt paranoic iar oameni de calitate ne conduc prin marasmul reformei.

Lasă un răspuns

