Home

O fost aşa de fain la moţiunea asta de cezură…eu m-am distrat maxim. L-am văzut şi pe Ponta-Ana Ipătescu, înfăşurat în tricolor, alături de Vanghelie-Eftimie Murgu, în fruntea „paşoptiştilor”, mărşăluind spre Parlament. L-am văzut şi pe Boc-Farfuridi, trăncănind despre creşteri de dracu ştie ce. L-am văzut şi pe încruntatul Blaga-Tipătescu luat de val cu nişte „succesuri” ebaneze.

L-am văzut şi pe Crin-Caţavencu, flegmatic, adresîndu-se vameşului Vasile ca şi cînd ar fi uitat, sanchi, cine e premier. Am văzut şi transmisiunile orgasmatice ale televiziunilor de ştiri, care anunţau apocalipsa – sute de mii de flămînzi în stradă, jandarmii cu glonţul pe ţeavă, represiune, sfîrşitul lumii. Am văzut şi reportajele lacrimogene gen tanti Udrea, pensionara din Bogata, care moare de foame cu o pensie de căcat.

L-am văzut şi pe exaltatul Pieleanu-popa Pripici, gata să se pună în fruntea dăscălimii, să mai facă o revoluţie. Am văzut-o şi pe  Udrea-Zoe Trahanache molfăind nişte vorbe cu lovituri de stat pesediste, televiziunile mogulilor şi alte istericale. Am văzut şi televiziunea naţională, a greţos de băsistei Culcer, sărind curajos peste cuvîntările opoziţiei. Dar cîte n-am văzut în această zi mohorîtă! Şi mi s-a făcut brusc dor de memorabila „Scrisoare pierdută” a lui Caragiale. Aia din 1953, clasica lui Sică Alexandrescu.

Sau poate preferaţi varianta din 1982, regizată de Ciulei…

UPDATE: Moţiunea o picat, revoluţia se va reprograma. Nu disperaţi, amanta e cu noi!

13 thoughts on “Ca la paşopt…

  1. A fost minunat. Cred ca voi, comentatorii seriosi, ati luat tot circul asa cum este el. Un circ.
    A fost minunat. Aseara existau destule voturi, mai pe dimineata s-a mai revenit la cifre reale si la vot s-a vazut realitatea.
    Dar noi nu disperam; asteptam urmarea.
    PS
    Pentru a deveni presedinte, udrea trebe sa ajunga mai intai premier.In ciuda basescului…

  2. Crin Catavencu este o fortare.
    Antonescu a punctat bine, Ponta a improvizat.
    La Crin Antonescu a fost cuvant ochit, perfect tintit.
    Mai degraba mergea mesalina de serviciu Catavencu, care a aratat ca in combinatia buba ea nu este prim ministru si a emis o erata si multumiri.
    Se pare ca o mai ard cuvintele lui zeus ca nu are staif de prim ministru si o doare si ca nu a cazut pocul ca sa nu mai fie eminenta cenusie ci ceea ce isi doreste cu foc pentru curriculum vitae. Si pentru foloase.
    A fost circ pentru ca avem circari in parlament si in guvern si la nivele locale, cam peste tot.
    Nu cred ca e cazul sa il ridiculizam pe Antonescu, pentru ca a indicat foarte exact sansele motiunii si pentru ca chiar nu merita.
    Ma intreb ce va fi maine si ce ne asteapta de aci incolo. Restul nu are nici cea mai mica importanta.
    Ma bucur ca nu mi-am facut iluzii ca ar putea trece motiunea. sperante am avut de sperat am sperat, dar nu m-am enervat de loc.

    Maria s.(Timisoara)

  3. Maria, mă mai distrez şi eu, ca să nu spun că fac haz de necaz. Iar pe Crin nu l-am ridiculizat, doar l-am ironizat amical.

  4. Sigur, la televizor s-o fi vazut circ… Eu n-am vazut… Am tremurat murat mai bine de 8 ore, alaturi de atii, cateva zeci de mii din toata tara – care motaie acum prin autocare, minicare sau pe marginea drumului prin masinile proprii – in timp ce unii se incalzeau prin tot felul de inauntruri, life, sau online.
    Nu m-ati vazut si pe mine pe acolo, cumva, printre clovni, dragi telespectatori? Tocmai pe mine!? Bine ca pot sa va scriu si nu trebuie sa va vorbesc fiindca n-as putea-o face decat tot in scris – laringele nu se mai misca de umflat.
    Imi pare rau ca nu v-a placut… Am facut si NOI ce-am putut. Puteti cere banii ‘napoi si data viitoare vom fi mai buni. Totul pentru Telespectatori!

  5. Udrea presedinta. Ca e barbata. Si daca guvernul nu vrea, luptam impotriva guvernului. Cine se pune cu Udrea se pune cu dracu! M-as fi distrat si eu dar nu aveam rasul la mine.

  6. Relu, clovnii de care scriu erau în parlament. În stradă erau „cetăţenii turmentaţi”, dacă vrei. Cei batjocoriţi de clovni. Iar „distracţia” de care fac eu vorbire e un fel de autopersiflare. N-am nici o bucurie că a rămas cretinoidul ăsta, sluga dictatorului. Facem, cum explicam altcuiva, haz de necaz, cum făceam şi înainte de 89, hai să ne gîndim cîte bancuri anti savuram atunci.

  7. Teaca
    intreb peste tot:
    Ce s-ar intampla daca Opozitia si-ar da demisia in bloc din Parlament?
    @KinR
    Toata stima pentru tine si miile de cetateni care au manifestat . Din partea mea nu pot decat sa-mi scot palaria si sa-ti spun: Multumesc!

  8. ” Fluierul piciorului este un dispozitiv de gasire a mobilei pe intuneric.” -de pe pagina lui Marius Stroe Maxime si aforisme pe facebook
    Nici o legatura cu bostanii sau mai stii?
    Maria S.(tm)

Lasă un răspuns

