Home

Naşterea unei stele

Moartea unei stele

Nebuloasa Bumerang

Nebuloasa Crabul

Nebuloasa NGC 6302

Galaxia spirală M 100

Furtună în nebuloasa Omega

Galaxia Sombrero

Explozia unei supernove

Nebuloasa Ochiul pisicii

Şşşt! Merită să evadaţi din cînd în cînd. Să vă aerisiţi mintea. Să uitaţi niţel de realitatea asta îmbîcsită şi zgomotoasă. Chiar şi aşa cum vă momesc eu acum. Imaginile acestea incredibile sînt adevărate. De aici. Hai să vă ajut cu ceva Beatles:

6 gânduri despre „Across the Universe

  1. Nene Teacă… Rău de tot m-ai pălit cu Beatleşii! Tot albumu-i beton!!! Sgt. Peper’s lonely…
    L-or băgat (de Across… zic) remasterat pe Blue Album…Pe original sună mai bine…
    Am numa’ 42, da’ Beatles-ii îs zeii mei! S-or lansat pe vremea cînd io eram numa’ „proiect” (eventual)… Şi numa’ io ştiu cît am umblat să fac rost de muzica lor, pe vremea lui ceaşcă. Mă luau toţi la mişto cînd îi întrebam „nene ai Beatles? ” „Da’ de unde ştii de ei?” „I-am văst pe bloc, la televizor…”. Aveam fo’ 14-15 ani… Am făcut rost şi de Beatles Book. Acuma habar n-am unde mi-s benzile… Atîtea mutări, mi-o crăpat cass-u’, or apărut CD-urile… Pînă oi muri mi-or rămîne la inimă!
    Să-ţi dea Dumnezeu sănătate, nene Teacă! Mulţam fain!
    Banzai!

  2. Am mai vazut aceste imagini la Mos Califar acum un an.
    Am si eu niste imagini spectaculoase cu niste lucruri mai terestre : Cheile Neri. Pe singur, singur…

Lasă un răspuns

