Home

Sînt momente cînd mi-e aşa o greaţă de politicisme şi politicieni, că-mi vine să dau cu basca de pămînt şi să mă-mbăt cu rachiu de drojdie (bleah). Aşa că, ce m-am gîndit? Ia să văd cum e viaţa din ştirile funny, inventate, bizare sau cretine de-a dreptul.

Cam aşa: A fost arestat după ce s-a bătut cu papagalul; A ajuns la spital după ce a mîncat toate sarmalele şi acele din celulă; S-a inventat deodorantul pentru păsări; Actriţa Portia de Rossi a luat numele soţiei; Moldovenii beau cu 20 la sută mai mult rachiu de cînd cu criza; De ce ne enervează cînd auzim conversaţiile telefonice ale altora;

Cercetătorii britanici au inventat sprayul pentru timizi; A murit în timp ce făcea cumpărături la supermarket; Butoanele din lift, de 40 de ori mai murdare decît o budă publică; O româncă a aflat că de 20 de ani face sex în mod greşit; Şase ore petrecute la birou scurtează viaţa; 15.000 de americani au murit în timp ce trimiteau sms-uri la volan; Se dă cu capul de geamuri, de plictiseală; Primul cîine care se roagă înainte de masă;

Oamenii care trăiesc la etaj îmbătrînesc mai repede; Cimitirul Bellu, obiectiv turistic european; Mamă surogat, pentru 40.000 de euro; Portretul robot al amantului desăvîrşit; 9 luni de închisoare pentru uciderea unui hamster; Sex-shop cu reduceri pentru academicieni; 1400 de euro, o prăjitură aurită;

Un român a păgubit site-ul de cumpărături online Ebay cu 3 milioane de dolari; Botezatu face sex prin WC-uri publice; Muncitorii de la Pasajul Basarab au descoperit particula lui Dumnezeu; Bărbaţii însuraţi sînt motorul economiei; Americanii au descoperit gena prostiei, numită şi gena Homer Simpson.

9 thoughts on “Viaţa ca-n ştiri

  1. Rad fara oprire, am inceput la aia cu 20 de ani de sex gresit.Si mai rad inca la reluare, sper sa mai rad un pic.

    Pune-o si pe asta, e adevarata.
    Nu ca ale tale n-ar fi. Sunt toate de Bitte lecheln.
    Asadar, si nanoooo-pocul renunta la politie, ca mentorul lui, ala pe care il stimam si il veneram cu toti: geniul de Hamangia.
    Ce politii vor mai fi inventand, degeneratii ?
    Adrian, pot sa-ti pun blogul pe Facebook, pe pagina mea ?

    Sa fii iubit, si atentie la 20 de ani.
    Maria S.(Timisoara)

  2. In tara asta stirea recenta deja e „stirea de ieri” la cit de repede se intimpla lucrurile. Partea proasta e ca nu se intimpla nimic bun.

  3. No de aia imi place mie sa citesc „Ultimele noutati”. Si nu doar alea din Romania; nici „jurnalistii” straini nu se lasa mai prejos.
    PS
    Sa nu generalizam; majoritatea…
    PPS
    Si au muuuuuulti cititori!!!!

  4. Abia acum am revenit. De cand ti-am scris prima data am tot incarcat clipuri si fotografii pe pagina mea de face.
    Am fost ocupata si cu masa si cu ploaia, a plouat cu fulgere ca vara. Multumesc pentru accept. Mintenas o fac.
    Pai, ar cam trebui sa-ti faci un cont.E decizia ta, bineinteles, dar e si o forma faina de a-ti face cunoscuta lumea proprie.
    Acolo gasesti si prieteni si dusmani, dar comunicarea este mult mai sobra. Nu indraznesc bagabontii sa ne contreze acolo si sa ne insulte ca pe bloguri.
    Si asta e o parere, bineinteles. Sper sa nu ma insel.
    Buna cugetarea ta, Sandman.
    Maria S.(Timisoara)
    Ce vor face cei doi nebuni, o politie alternativa ?

  5. A batut papagalul, l-a batut pe papagal sau cum spui tu ? oricum e fain.
    Eu i-as jumuli pe papagalii nebunului si mai intai de toate pe papusarul lor.
    Desi as prefera sa se jumuleasca intre ei.
    Asa ca buldogul cu patronul lui.
    Sau mai bine sa-i fulgere si sa-i trazneasca mania divina.
    Sa nu ne murdarim noi mainile cu ei.

Lasă un răspuns

