Home

Tocmai am văzut un fel de reportaj la o televiziune. Un băiat cu microfonul îi întreba pe diverşi ce-i doresc premierului de ziua lui. Ce-a ieşit: un şir nesfîrşit de beep-uri.

Cam aşa: mă beep în beepul lui de beep, să-mi beepuie beepul, el şi neamul lui, să se ducă beepului împreună cu beepul de la Cotroceni, îi urez să se beep ca beepul beepului, vedea-l-aş în beep, să ne beep beep la toţi, beep, beep beep…la mulţi beep!

P.S. Completaţi pe linia punctată ce-i doriţi premierului…………….

16 thoughts on “Beep Boc!

  1. Beep Boc?!
    Eu zic că anteniştii au pus greşit beep-ul. Cred că cel mai obscen cuvânt din toate câte s-au spus este chiar Boc. Uite că vorbesc obscen şi eu.. Scuze!

    Lui *beep* ii transmit în tonul cu care şi el ne transmite decretele lu’ chioru’ de tac-su. Adică îi transmit cu mult, mult, foarte mult dispreţ că abia aştept să se întoarcă roata (de întors, întotdeauna se întoarce) să ajungă să fie şi el călcat în picioare şi umilit aşa cum este marea majoritate a populaţiei acum (chiar şi a celor care l-au votat; vai ce bine îmi pare pentru ăia!) din cauză că el, *beep*, nu se mai satură de limbărit băsul.

  2. Auzi, bre nene Teacă, ce mă trimiţi la dex? Că io ştiu ce-i aia bip! Mă aşteptam la altceva.
    Lu’ onomatopeicu’ io-i doresc de ziua lui să aibă parte de tot ce ne face el nouă! (7 zile înainte şi 7 după sînt valabile urările).
    Şi să margă (respectăm dialectul) la Răchiţele să-si ia cutea (că i s-o tocit scula doamnei ăleia de se ocupă cu cositul), să-i rezolve bine tăişul, că-i mare nevoie de cea sculă, avînd în vedere cîte bălării cu formă de gît trebuie tăiate!
    Banzai!

  3. Păi te-am trimis la dex de nervi, că n-am găsit acolo explicaţia logică: beep se pune la tv-uri peste următoarele vorbe suculente – muie, futut, cur, labă, curvă, căcat, pişat, coi umplut, und so veiter.

  4. Opaaa! Tanti Ancuţa o revenit din concediu plină de draci!
    Nene Teacă, dexul nu te trimite la bip pentru multe cuvinte din înşiruire lu’ matale. „Dex’emplu”… O laie! Că toate au iesplicaţii la dexonline )am verificat io)!
    Aşa c-ai dat-o-n bară cu bipu’, în sensu’ că nu trebe pus bip la cuvinte din dicţionar!
    HA!
    Banzai!

  5. Nu ştiam ca Blogul lui Teacă e sub lupa CNA-ului….
    Ca de ştiam, îl băgam în pizda mamii lui pe prezidement numa’ la mine pe blog. Că pe mine poate CNA-ul să mă pupe fix în cur, că nu mă supăr deloc!
    Banzai!

  6. Shogunule, nu rîde bre, că azi mîine ne bagă ăştia ceva în bloguri. Nu ştii că vor nişte nătîntoci să cenzureze comentariile fără beep? Ai?

  7. No! az’ un tzigan ii ura lui Base sa traiasca bine inapoi. Nici nu i-a trebuit beep. Inapoi, inapoi, pana la faza de sperma.

    Eu ii urez „Asa sa fie!” (cum i-a zis rromul – romanesc, nu jamaican) si inainte de sloboz (vorba lu’ Nuti-Spaima…), sa-junga-n scutec (in mana lui tatane-su) direct, sa nu se mai imbasineze trcand pe langa maternul rect) far-a mai trece prin faza de zigot. (Da… prea frumos sa poa’ sa fie-adevarat…).

    Da si Base le-a zis-o: „Va iubesc ca pe toti romanii!”. Adica: „Va urasc!”.

    Subtil precum fecala careia, furandu-i-se soliditatea – si chiar lichiditatea – ramane doar „gaz Grizou”.

    …Dar, sa reintru-n toppic…
    Lui Boc? Stiti cum – se zice – ca face Olteanu in necaz la musca verde de ca…beep? (Cica) o prinde intre geamuri si mananca fecale (asa am voie sa zic?) in fata geamului. Ei, bine, eu ii doresc Rahatului Ardelenesc – botezat de turci – sa aiba soarta muscoiului cel verde si sa-si petreaca restul zilelor cu limba-i incordata-n in vant dar, basul iubirii lui dintai, neajungand.

    http://oferta-kinr.blogspot.com/2010/09/bai-boilor-si-vacilor.html

  8. No daca-i beep, BEEP si de la mine! Da´io-s „cilivizat” si nu folosesc cuvinte din DEX. Io poci numa cu d-alea de la mine din cartier. Da´azi nu vorbesc
    despre domnii (!?) de sus. Ca iar or dat cu batu-n balta.
    L-ati vast pe ala maram ministru muncii -in zadar, probabil- cand l-or intrebat de bani ce beep o ramas? Iar marlanu in seara asta io crez ca o fost beut; altfel nu se iesplica ca cum vorbeste si ce vorbeste.
    Ii bag in pizda mamii lor -beep- pe toti!
    Doamne-ajuta! Beep!

  9. Ştiu nene Teacă! „Decît” tăntica aia de Olguzda Vasilescu are idei cu beep-urile. Ne poate sufla drept în cur! S-or găsi platforme care să ignore CNA-ul.
    Banzai!

Lasă un răspuns

