Home

Pentru că te tot muşcă unii (pardon) de fund, că ai furat frunza, pentru că ai luat  muie (sorry) şi cu grădina, şi pentru că tot face piticu valuri, dragă Nuţi, eu îţi fac o propunere. Decentă. Cel mai mişto brand pentru ro. ar fi frunza asta. Ar avea succes garantat şi la bizonul elector, şi la turistul chinez, ba chiar şi la ăla din Massachusetts. Totul e să te înţelegi cu şefii cartelurilor columbiene. Dar pentru 850.000 de euro îţi dă senor Escobar o tonă.

UPDATE: Ca-n bancurile de la radio Erevan, cică englezii i-au furat frunza lu Udrea! Pedelicii ăştia-s de comă.

7 thoughts on “O frunză pentru Nuţi

  1. Pingback: Tweets that mention O frunză pentru Nuţi « Blogul lui Teacă -- Topsy.com

  2. Am scris un cearsaf, anterior, am facut o manevra gresita si mi l-a inghitit neantul.
    Concluzia, traim intr-o tara vesela, veselia e in toi.
    Noua Elena a Romaniei, ce Maramures domnule, Romania, a plecat in China dupa farduri si boieli si sa invete tehnica fardarii la chinezi.
    Si sa promoveze imaginea noastra a tuturor, in lume.
    Eu ma dau dupa Mircea Badea si spun, imi place Ilenuta, tractorista, Ilenuta calareata, cea care se autoadmira si nu recunoaste dup’aia.
    Pozeaza in bikini si nu e ea.

    Iaca m-am trezit si eu la realitate.
    Imi plac muierile portocalii, sunt prospere, inventive, mari cat dulapul sau panzerele nemtesti bine hranite, inteligente, pricepute, mai ales la furat, plagiat, promovat tara, ce mai domnule. Imi plac.
    Cat despre pedelici, sunt de coma si in coma.

    De nu si-ar mai reveni si cucoana ot Plesoi sa-si gaseasca un cocos in departari, si un amant s-o faca ministru pe acolo.
    Sa promoveze marea tara prietina.

    Iaca. cu atata veselie, cu brandul de tara, s.a. a mai trecut o joi.
    Si nici nu observaram cum a fost primarul de Cogealac si consilierii lui si impuscat si arestat.
    Ce mai justitia duduie in Romania.
    Dudie a adevar si dreptate.

    Sa ne vizitam tara, tovarasi.
    Cu auropasul.

    Maria S.(Timisoara)

  3. Nu prea cred io ca Escobar se incurca cu marijuana. Aia-i buruiana! Niste altoiuri de cola ceva…. Dealuri avem cacalau. Sa vrea nutica numa, ca bani ii da tatuncu. Poate asa vin americanii si pe la noi sa ne distruga,ca sa aibe ce reconstrui dupa aia. Alta sansa n-avem!
    Banzai!

  4. E buna chestia cu frunza -dar e patentul EVEI si a lui ADAM .Aia 2 au fost izgoniti din rai si s-au salvat de ochii lor si ai lumii cu frunza.
    Cred ca nici toate campiile noastre cu frunze nu ii vor salva f…. cand o fi sa fie. Si cam mult 850.000 euro ca sa schimbam brandul iar .Am o idee… sa puna de un nou brand „Romania cu brandul vesnic in schimbare”-asa vor sti si turistii straini ca este vorba de Romania si nu alta tara- nu de alta dar poate mai sunt si alti prosti si le mai vine si lor ideea sa isi schimbe brandul.Sa nu fim dracului confundati.
    Si o intrebare – cine vrea sa obtina fonduri europene trebuie sa apeleze la frunza?? Pardon la ” madame Udrea”??

Lasă un răspuns

