Home

65 la sută dintre români ar vota azi pentru demiterea lui Băsescu. Văd că mulţi dintre ăia 5 milioane care l-au ştampilat excitaţi în toamnă-iarnă ar fi în stare să-i ia gîtul. Ce i-a determinat pe trepanaţi să se răzgîndească? Păi, văd şi ei acum că ăsta e pielea ploii, că nu e în stare decît să se răţoiască, să stupchească, să hămăie, să dea din mîini degeaba, ca un apucat, că n-are nici o direcţie şi că ne duce oblu spre prăpastie, pe-o mînă cu gaşca udristă.

De ce n-au văzut asta anul trecut? Păi, pentru că sînt trepanaţi, de-aia. Adevărul e că Băsone şi pedelicii lui (care au ajuns la un binemeritat 12%)  încasează acum scuipaţii pe care i-au împrăştiat pulimii în 2009, numai şi numai ca să fie reales şeful clanului.

Dar n-aveţi grijă, nu se va ajunge la referedum, pentru că nimeni din oastea de strînsură  nu va vota în Parlament pentru suspendarea dementului. Nu mă întrebaţi de ce. Aşa că electorilor băsişti nu le rămîne decît să-şi dea singuri şuturi în meclă şi să culeagă voios căcăreaza pe care au semănat-o mai an cu mîna lor.

8 gânduri despre „Culegătorii de căcăreze

  1. In toamna-iarna vor fi 90% doritori de cap prezidemential! Inca n-o vint frigu’ si facturile, loboda se mai gaseste …
    Sper ca si parlamentistii se vor trezi si vor ajunge la concluzia ca nu trebe sa moara si ei odata cu baselu’ si-l vor lasa sa moara in pace alaturi de toata gasca lui de imputiti!
    Banzai!

  2. Maestre, vreau sa iti zic ca nu le plang de mila. Sa-si dea in gura si din partea mea.. Ce vroiam eu era sa te ajut cu un raspuns la intrebarea ta: „Ce i-a determinat pe trepanati sa se razgandeasca?”

    Eu zic ca e vorba de chestii la fel de retardate si de fara valoare ca si cele care i-au facut sa alerge cu stampila-n dinti la cabina sa ne aranjeze pe inca 5 ani. Nu stiu exact (imi e imposibil sa gandesc la acel nivel) dar pot lansa supozitii: s-or mai fi dat galeti de alte culori, s-or mai fi descoperit niste comunisti in pedeleu (acum or fi mai multi decat la pesedeu), le-or fi dat papuci FARA toc ceilalti, le-o fi zis cineva ca acum Bobica Paunescu (mogulu bun) vrea sa fure posta si sarea… samd..

    La noi e EXACT ca intr-o tara normala, doar ca EXACT pe dos…

  3. Bre Vlade şi bre nea Teaca, să vă spuie fratili vost (adecă io) că de ce s-or răzgîndit.
    Or ramas fără bani să-şi mai puie perfuziile în cap şi acuma-i doare de băune pe străzi. D’aia!
    Banzai!

  4. De ăştia nu mi-e milă, din partea mea să se tăvălească-n chinuri. Treaba e că ne-au băgat şi pe noi, ăştilalţi, în balega asta puturoasă. Şi vorba ta, shogune, stai să vină iarna, să auzi atunci urlete de jale.

  5. Ia să fie ieşit la ştampulat şi aia de-or stat acasă! Să fi fost prezenţa la vot de 75-80%. Atunci ăia de-or „votat” pe la ambasade nu mai puteau întoarce rezultatul. Io din noaptea aia, cînd l-am văst pe geoănel cu şampania în vizită la Crin, am zis că încă nu-i gata şi că diferenţa-i prea mică! Singura cu capul pe umeri a fost Norica. Ea o zis pe post că ăia se bucură prea devreme. Dimineaţa am văst că am avut gura spurcată! Căcu-mă-n ea, că mai bine tăceam!
    Banzai!

  6. Vai Shogune la ce amintiri nasoale atentezi.. Cand m-am dus atunci la culcare era Geoana presedinte, iar cand m-am trezit il ciuruise Basexu.. Tipic romanesc; numai noi ne luam gol in minutul 89 si 50 de secunde. Offf!

Lasă un răspuns

