Home

Cînd e ucis un om, criminalul e arătat cu degetul, judecat, condamnat, pe vremuri ar fi fost lapidat. Cînd un om îşi ia singur viaţa e căinat, iar dacă are oarece nume, omagiat, ridicat în slăvi. Ba sînt unii nebuni care-i calcă vîrtos pe urme.

Văd că şi El Comandante s-a dus să-şi prezinte omagiile marii sinucigaşe, roaba lui Dzeu Mădălina. Că e tragedie naţională, nu? Ăia 24 luaţi de ape? Dă-i dreacu, nişte nimeni. Inconştienţi care şi-au făcut casele în calea viiturii. Talpa de căcat a ţării.

Dacă mă gîndesc bine, gestul exagerat de alesului e cumva de înţeles. Pentru că acţiunile şi ieşirile sale, mai ales în ultimele luni, sînt ale unui sinucigaş politic. Diferenţa e că omul nostru se sinucide cu România de gît.

18 thoughts on “Doi sinucigaşi

  1. S-o dus, s-o dus,da-l in … Vorba lui dan, stia ca nu-l suduie nime’. La cei 24 …le-o certat rudele ca de ce aia si ailalta.
    Banzai!
    Vedeti ca de azi intra RCA-ul pentru case!

  2. El Comandante ăsta… ca o fântână arteziană cu căcat… Neam cu vocaţie de paracliseri.

  3. Sincer eu aș fi preferat ca știrea din Cotidianul să sune altfel: Mădălina Manole s-a recules la catafalcul lui TB… Și a depus un buchet de lichide albe: Absolut, Finlandia, Stolicinaia, Kreskova, Havana Club și Seagrams

  4. E omul nostru sau e omul lor ?
    eu de gatul lui el comandante supremo nu atarn.
    O ia pe boarfa de la dezvoltare sa-i stea agatata acolo si toata gasca portocalie.
    E suficient.
    Noi trebuie sa ne gandim cum scapam.
    Factura de la intretinere nu am vazut-o deocamdata.
    sa vezi atunci suduieli si sudalmi.

    Tragedia e tragedie.
    De Madalina Manole imi pare rau, ca de sinistratii din Moldova, ca de noi, rumanii romani.
    Madalina Manole era foarte bolnava, este evident si nu a ajutat-o nimeni.
    Atunci cand trebuia.
    Biserica ortodoxa romana cu sediul , si cu pastorul ei sef, stiti voi care,este inumana.
    Ieri un popa prost si nesimtit spunea pe un canal tv, cam asa, ca daca era bolnava Madalina Manole, ar fi trebuit sa stie si el si sefii lui,de la televizor, cu ceva vreme inainte.
    NC.
    Ba da, cum sa i se dea derogare pentru ingropaciune crestineasca, daca era bolnava si ei, popii nu stiau, nu stiu si nici nu vor sa stie nimic.
    Astia ne pastoresc pe noi, sinucigasii lui el comandante-capo.
    Ati vazut vreun popa in fruntea convoaielor cu ajutoare pentru sinistrati ?
    Stiu ca despre popi nu e voie sa vorbesti urat, dar uneori, chiar rabufnesc.

    Maria S. (Timisoara)

  5. Da cine-i cunostea pe baietii aia, inafara de familii si prieteni? Ca cistiga daca se ducea? Ca doar nu scrie nicari ca comandantul suprem al fortelor armate trebuie sa fie prezent la inmormintarea eroilor cazuti la datorie ….
    Da-l-as in pizda lu’ muma-sa de nenorocit!
    Banzai!

  6. Ar trebui sa spun ceva urat despre prezenta lui Basescu la catafalcul Madalinei Manole dar nu pot. Si pronuntandu-i numele scarbos intr-un context pios imi pare ca am comis pacat.

  7. Nene KinR drept-ai! Aşe zic ăi in zona Bistriţei si mai la nord către ţara Oaşului şi cei de pe Criş mai aua către Oradea!
    Io i-am citat pe ai mei cei din yona Sibiului! Ştiu s[ sudui şi ca pe la Cugir, pe Clujeni îi bag in ceaţa ca sudui mai porcos ca ei, pe „limba lor”, pe scurt nu i-aş recomanda nimănui să mă provoace la un concurs de gen!
    Banzai! şi dare-ar dracii-n ….

  8. Ăla, da, pe Crişul alb, în zona auriferă Gura Barza. La doi paşi de Ţebea, unde-i gorunul lui Horea şi mormîntul lui Avrămuţ Iancu.

  9. @ teaca -acum pe bune nu vroiai sa-l fluiere la inmormantare!!!!
    cat despre Madalina Manole … nu stiu decat ca poti vorbi dupa ce ai umblat incaltat cu mocasinii celuilalt-NO COMMENT DESPRE SINUCIGASI-
    si aia luati de ape -ti-a scapat faptul ca din 15 IULIE din cauza bocciului a intrat in vigoare legea obligativitatii asigurarii caselor, care este un avorton de multi ani si din cauza asta se tot tergiversa punerea ei in vigoare.Nota bene -multi proprietari vor lua plasa pentru ca nu stiu cu ce se mananca , asigurAtorii urla ca din gura de sarpe ca nu vor sa ia nici ei plasa ,in castig iese statul-ptr ca daca dupa 6 luni adica la 15 ianuarie nu ai nici un fel de asigurare ptr casa te amendeaza cu 500 lei basca platesti si asigurarea

  10. Pai si cum te-ai oprit fix in Brasov nene Teaca? Era mai aproape Deva, Aradul, Timisoara, Oradea, si sa viu in partea mea Orastia, Cugirul, Alba, Sebesul, Sibiul …
    Am umlat prin tara asta…. Chiar! la voi mai functioneaza Roza Vinturilor? Bine se mai minca acolo… si ieftin! Ori PUB-ul unde era Stela Artois cu 25.000 vechi si alune in coaja la discretie si unde era musai sa dai cojile pe jos? 2 saptamini am facut naveta intre ele. Stateam la Coroana si eram la un curs la Romtelecom. La cladirea aia la doua stradute mai la vale cum meri de la Coroana la ARO, prin 2002. In fata la Aro mi-or spart dacia in ’96, mi-or sutit acte, bani… M-am dus la politie unde am dat peste sergentul major Nebunescu. Cind am auzit cum il cheama mi-or trecut toti dracii. Bani mai aveam (ca eram in voiaj de nunta), adeverinte pentru acte mi-ofacut sergntu’ …Fain si brasovul!
    Banzai!

Lasă un răspuns

