Home

O glumă a Rabinului, pe Twitter, mi-a dat o idee. Pentru că se tot coiesc bocii cu TVA, cu impozitele, eu zic aşa: de ce n-ar lăsa guvernul piaţa să stabilească taxele, zilnic, aşa cum face Banca Naţională cursul valutar? N-ar mai fi atîtea discuţii, cît să fie, cum să fie, de cînd şi alte izmeneli. Intri dimineaţa pe net şi te uiţi frumos, azi TVA-ul e 23, a scăzut, fain, cota unică e 17, nasol, dar analiştii cred că mîine va reveni…

Rînjim noi, dar cred că se crucesc ăia din Vest de haloimăsul fiscal din Româniţa. Stabileşti peste noapte că măreşti TVA-ul, după care te suceşti, că nu-i place şăfului, şi vrei să  scazi taxa, dar să pui impozit pe pensiile mizerabile, iar dacă nu merge nici asta, poate iese ceva cu impozitarea progresivă… E o demenţă totală.

Mă şi mir că nu s-au cărat încă firmele serioase, care au făcut investiţii babane aici. Cum Dumnezeu să-ţi faci un plan de afaceri, o previziune, cînd totul  e ca la piaţa de zarzavat? Ai zice că nu mai avem creiere dotate nu genial, hai să nu cerem imposibilul, dar măcar decent, care să gîndească fiscalitatea în ţara asta.

„Cel mai bun sistem de impozitare e ăla care e dat şi lăsat în pace zece ani de zile”, zice, aici, un contabil. Omul ăsta, habar n-am cine e, ar trebui să fie ministrul finanţelor.

12 thoughts on “Cît e TVA-ul azi?

  1. Eu as fi chiar mai subtil decat atat. Intre orele 10 si 16, cand „oamenii muncii” lucreaza si nu fac cumparaturi decat pensionarii, as pune TVA de 5%, intre orele 16 si 20 as pune 15%, intre orele 20 si 24 (cand isi termina treaba corporatistii si patronii – deci aia care se presupune ca au bani) 25% iar dupa miezul noptii cand mai cumpara doar workoholicii (aia de vor sa ajunga milionari in 2 luni) 35% :))

  2. mai omule, eu glumeam… ne mai ia vreun plezirist in serios si chiar ca am dat de dracu’

    oricum, cred ca suntem singura tara din lumea asta unde se poate paria cat va fi cota de TVA saptamana viitoare

  3. Buna propunere, nene dom! Sa vezi atunci cereri de ore libere pe motiv de „probleme personale” in perioeda 10-16!
    Io zic ca ar mere! Oricum, in tara asta, greu te mai mira ceva!
    Banzai!

  4. avand in vedere ca un alt politichian dobitok se gandea sa impoziteze transa FMI, nu m-ar mira sa avem si TVA „cu ora”.

  5. da-l Doamne iarta de TVA.Sa-l mareasca ca degeaba incercam sa ne p… contra vantului basescian, dar sa ni-l dea inapoi cand iesim din tara .Ce ziceti??? Or sa vrea gorgoneii sa dea?? Sa-l faca la 4% la alimente ca la spaniolii sau 11 %ca la greci -asta dupa ultima marire-!!!!!!!
    Eu ii ofer o brisca unuia si slujba marinareasca celuilalt. Nu vor supravietui socului. Dar tara ar face un mare salt inainte.
    Sic!!!

  6. Adrian nu e chiar asa.
    O fi genial sa nu schimbi impozitarea zece ani,dar asa au facut unii averile fabuloase pe care le au, nefiind impozitati sau fiind impozitati cu o farama din imensul imperiu pe care il aveau si il au.

    Stii ca exista solutii strategice de criza ?
    Una din solutiile strategice de criza este impozitarea cheltuielilor si nu a veniturilor.
    De asta ce zici ?
    „marea doamna a Maramuresului” (aia uda si rea)asa a fost linsa in Maramures, purtata de Vuitton, cat impozit ar trebui sa plateasca dupa cheltuilile de la stat, dar dupa cele de acasa.
    Si ceilalti bostani, dar interlopii cu care sunt ingemanati, cum ar sta cu impozitarea pe cheltuieli ?
    Dar noi ce impozite am plati la cheltuielile pe care le avem?
    De asta ce zici ?
    Vorbesc despre solutii strategice de criza (subliniez solutii strategice) si nimeni nu ma ia in seama de mai bine de o luna.
    Am scris jurnalistului arogant despre asta, i-am scris sa il invite intr-o emisiune de-a lui pe prof/univ.Nicolae Taranu,timisorean, am vorbit cu peretii, am mai aruncat o vorba incolo si incoace.
    Nu ma ia in seama nimeni.
    Nu e ideea mea, despre solutii strategice de criza l-am auzit vorbind pe profesorul universitar Nicolae Taranu, amintit mai inainte, un economist de exceptie.
    Dar mai stie cineva ca el exista in tara asta si ca ar fi un ministru de finante de exceptie ?
    Ok. ambele tale postari.
    Tu, cu gargaunii tai bine expimati eu cu ai mei, mai putin bine.
    Asta este, gargaunii nostri, bine sau mai putin bine exprimati, nu sunt primejdiosi decat pentru bostani, gargaunii bostanilor aplicatii intregii natii romane, sunt daunatori omenirii.
    Sa fii iubit si tu si musafirii tai.
    Maria S.(Timisoara)
    Va trimit putintica muzica si ea ok, voi hotarati daca da sau ba.

  7. Cum, nene, este dementa totala? Au crescut TVA-ul sa aiba de unde scadea el. Altfel cu ce obraz se mai ducea la sinistrati?

  8. ok🙂

    cu chestia asta probabil am intrat in vizorul CSAT ca atentator la siguranta nationala :))

    berea o dau dupa ce o sa se aplice (am de gand s-o cumpar in intervalul 10-16😀 )

Lasă un răspuns

