Home

În toată nenorocirea asta, pe care eu o asemăn cu o sinucidere asistată (noi ne punem brişca la gît, asistaţi de junta pedelistă), o adiere de speranţă vine peste noi, ca un parfum oriental. Dragilor, piaţa bonelor filipineze a crescut cu 40 la sută! Să nu disperăm! Mai avem o şansă! Guvernul ăsta căcăcios ar trebui să profite de această oportunitate istorică. Avem nevoie de un acord special cu guvernul filipinez. Poate ne acordă clauza naţiunii celei mai favorizate. Poate va majora cota de filipineze pe care le trimite la export. Poate facem un barter şi le trimitem la schimb un lot de piţipoance şcolite prin Italia. Bonele filipineze, iată ultima noastră şansă!

12 thoughts on “Caut bonă filipineză

  1. O filipineza e mai scumpa sau mai ieftina decat o japoneza? O japoneza proaspata a fost si este 80 de bani dar mi-a placut intotdeauna cu cacao cu lapte. Kk-o o sa fie (caca-lau, maria ta) incepand de azi, cu 24% TVA . Sa vedem cum va mai fi cu laptele… Poate… tot filipinezele… desi, din poza ta, nu pre sunt de muls.

  2. Uf, ce buna ar fi ca ministru al dezvoltarii, juna din fotografie.
    Chestia cu junta imi place, e brand de vandut gazetarilor de capitala.
    Sa fiti iubiti.
    Maria S.(Timisoara)


    Pe Vente anos, azucar moreno as pisa eu junta, dar deocamdata e vis.
    Unde nu da domnu sa-i vad la gheruta mea pe bostani.
    Le-as arata eu ce inseamna „sinucidere colectiva” si „patriotism”.
    Cred ca definitia „patriotismului” ar trebui sa sune asa:Patriotism este sa dai cu tiranii de pamant.
    vine vremea….

  3. @Anca: am două variante. Una ar fi s-o ţin bonă pentru flăcăii mei, neînsuraţi. A doua ar fi să-mi fie mie bonă. Numai să fie harnică şi să facă faţă🙂

  4. Dacă-mi permiteţi să relatez şi aici…. spre ştiinţa românilor :
    Ţara e sub ape… joavinele Oprea şi C Diaconescu, se plimbă cu elicopterul, pe taaare mulţi bani… aceşti trepăduşi sunt în campanie…. grija lor şi soarta sinistraţilor…. România sub zodia cumetriilor, cucuvelei Udrea, Iudei Băsescu, etc… NU e România noastră, ci a lor, a şobolanilor…
    Ne e dor să spunem România mea, România noastră, de-aceea Bătălia continuă, ca să ne scuturăm de păduchi, da e nevoie de * detergenţi *, * dezinfectanţi * şi * soluţii * PUTERNICE… Nădăjduim să reuşim !

    REŞIŢA – Liderii la nivel naţional ai noului partid, UNPR, s-au aflat sâmbătă la Reşiţa.

    Ajuns la Reşiţa cu elicopterul, direct de la inundaţiile din Moldova, Gabriel Oprea, ministrul Apărării, preşedinte al UNPR spunea că obiectivul vizitei sale în judeţ a fost unul strict politic, având în vedere că UNPR este un bebeluş pe scena politică, luând fiinţă în urmă cu doar două luni.

    VOCEA IPOCRIZIEI:

    * Conform lui Oprea, în Uniunea Naţională pentru Progresul României nu există o ierarhie la nivel de conducere, toţi cei trei preşedinţi, Marian Sârbu, Cristian Diaconescu şi Gabriel Oprea fiind egali. „Toţi trei vrem să facem ceva cu adevărat. Eu unul am avut de ales între principii şi partide, am ales principiile, de aceea împreună cu actualii mei colegi am reuşit să oferim stabilitate României“. *
    http://www.caon.ro/stiri/im:caon:news-caras/articol/vrea-unpr-sefia-cj-caras-severin/cn/news-20100704-02043075

    Va să zică, * principii *… cum am spus, România sub ape, viermii în campanie…

    De CIUDANOVIŢA, ANINA, MOLDOVA NOUĂ…. şi-o mai aminti careva din joavinele actualei puteri ??? Nu, că NU au timp pentru * mărunţişuri *…
    http://www.caon.ro/stiri/im:caon:news-caras/articol/cifre-noi-acelasi-dezastru/cn/news-20100702-07180196

    SĂ NU-I IERTE DUMNEZEU!

  5. Va recomand cu caldura personal filipinez, eu beneficiez de serviciu unei bone, gradinar si menajere si sunt absolut fantastici,si tin sa multumesc celor de la jobssolutions si ii recomand cu caldura ptr seriozitatea lor:0213362686

  6. dupa ce pui suflet si le cresti copii cu drag 6,7 ani , dupa ce faci si menaj, calci ca la nufarul, mai le faci si cate ceva bun prin bucatarie si multe altele care nu se vad iti da cu sutul in fund fara nici o explicatie, angajeaza bona filipineza. Nici macar relatiile nu raman frumoase asa incat sa te mai poti bucura sau sa mai poti vedeacopii carora le-ai fost alaturi niste ani. Niciodata o bona filipineza nu o sa o faca cu sufletul pt copilul nimanui. noi romancele da.

Lasă un răspuns

