Home

În primul moment am fost cam nedumerit: pompierii şi poştaşii, ăştia-s cei mai cool meseriaşi pentru români? Apoi m-am gîndit aşa: pompierul, dacă arată ca-n foto, e visul (erotic) secret al multor femei. Iar poştăriţa, mai ales dacă e, vezi aici, Andreea Marin, aduce penzia, frate! Păi, să n-o iubească pensionarii? – mînca-o-ar mama ( tata, unchiu, bunicu) de zînă!

P.S. Vă recomand să citiţi  AICI ce a scris pe blog  Ovidiu Eftimie. Nemernicii de la CAS merită beliţi! Iar Cseke trebuie să plece, dracului. În ţinutul lui mă-sa.

6 thoughts on “Pompierul şi poştăriţa

  1. io-s relaxat. fratii astia si-o vor lua grav. mai fac cate mai fac. poate mai tine sase luni, un an, un an jumate – nu-i bai. Dar cand vine scadenta uhaaaa, vorba lui pacino! stai sa vezi! Cine-i destept sare din corabie de pe acum!

  2. De vina-i sefu de la CAS. Pe alatrebe sa-l dea in judecata nea Eftimie. Unguru’ o sa zica „nem tudom”. Io oi fi dat ordinul da ala n-o stiut sa-l aplice. Pariu ca asa o sa se intimple?!?!?
    Iar Dan are dreptate! Cum ziceam si io la campionatul ala cu fugetarii.
    Ca vorba aia „la toti ne vine curu la cintar”. S-apai sa vezi suc de portocale la liber la orice colt de strada!
    Banzai!

  3. S’apai de postarizda aia din poza…. Buuuna ! Da’ parca nu asa se tine in mina o ditai stampula🙂
    Banzai!

  4. Au retras de pe site-ul CAS lista aia, unde eram şi eu cu vreo 400 lei, pentru că era ilegal să dea adresele şi o luau în freză. Dar tot rămîne prostia de bază: cum să iei CAS retroactiv pe 5 ani, după o lege dată acu? Ăştia nu mai au nici o jenă!

  5. Cit eram fara serviciu imi plateam cas-ul din mina. Retroactiv pina am ajuns la zi si apoi in avans, ca nu stii cind te calca masina si aia de la spital nu se uita la tine daca nu faci dovada ca esti asigurat! Am fost si in situatia ca mi-am platit cas-ul pina la sfirsitul anului in avans si am intrat si la pensie (s-au calarit vreo 3 luni). M-a chemat cineva sa-mi dea banii inapoi? Ha ha ha!
    Banzai!

  6. @ teaca-intrebarea este de ce sa platesc ceva pentru ce nu am beneficiat??? si asa e aiurea .unul da 40 lei altul da 400 , iar serviciile la care au dreptul amandoi sunt aceleasi.
    In ultimii 11 ani am fost doar la cabinete particulare nu am luat nici macar o trimitere , atunci ptr ce sa le platesc ceva din urma??? De ce anume am benficiat si nu am platit??
    Pai daca trebuie sa le dau bani pentru 5 ani in urma , sa imi dea si ei analize si consultatii cate au facut altii in cei 5 ani si atunci platesc .

Lasă un răspuns

