Home

„Am 1400 de euro şi-mi taie 90-100. E o lovitură grea pentru mine şi pentru familie.” Zis-a, pe bune, un demonstrant spaniol, mînios rău pe măsurile de austeritate ale guvernului său. Acum, să ne gîndim ce-ar spune un bugetar român. Patriot şi votant băsescian.  „Am 200 de euro şi-mi taie 5o. Va fi mai greu, dar trebuie s-o facem. Să fim solidari, aşa cum ne cere domnul preşedinte.” Declaraţia imaginată de mine e, sorry, greţoasă şi uşor SF deşi, după cîte aud/văd/citesc, n-ar fi exclus să existe trepanaţi d’ăştia. Aşa că o să ilustrez frumuşel povestea cu chestia asta mişto din Caţavencu. Măcar să ne rîdem.

P.S. Tocmai îl văd la tv, în direct (!?) pe interlopul Nuţu Cămătaru, ieşind din pîrnaie şi plecînd spre casă… călare pe un cal. Cu zeci de reporteri roind în jurul lui. Dumnezeule, în ce ţară trăim! Ţara lui Moshe – Băsescu. Şi a lui Nuţu Cămătaru.

4 thoughts on “De ce fugim în Spania

  1. Ai rabdare nene pina trepanatii vor vedea cu ochii lor minusul (mintea lor refuza sa accepte ca preaslavitu le va face asta). Abia atunci vom asista la aparitia „fugetarilor”. Si o sa fie muuulti! O sa putem organiza campionat national. Campionatul National al Fugetarilor din Administratia PDL-ista, adica CNFAPDL.
    Banzai!

  2. @shogunule, pe mine mă uluieşte, totuşi, liniştea din zona bugetară. Cîţiva sindicalişti se mai frămîntă, şi atît. Iar spaniolii ăia ies pe stradă şi protestează că le taie o sută din 1400 de euro, îţi dai seama? Sînt convins că la toamnă o să doară rău de tot prostia de-acum, o să-i vedem pe toţi dîndu-se cu fundul de pămînt.

  3. Sefii lor sint toti in par pedelisti! Le e frica de se caca pe ei si se agata cu dintii de seviciul ala de cacat pe principiul ca-i mai bine fara 25 % decit deloc. Cei din administratii (birocrati cum le zic io) NU fac fata la privat! Io am plecat din Romtelecom dupa 10 ani si 3 luni (inginer de transmisiuni cu munca de teren cacalau) si m-am dus la patron francez. Am tras,dar am rezistat si am invatat multe. Mi-am facut treaba si mi-am dus contracut pina la capat. Au mai incercat si altii si…Nu-i condamna prea tare ca nu-si parasesc scaunu’. Fara 25 % da’ macar nu te ploua si nu te bate vintul. Nu vorbesc de politisti, armata, doctori ca astia nu pot face greva adevatata. Da’ pe profesori nu-i inteleg nici sa ma omori.
    Banzai!

  4. La spanioli e bai mare, dar e pe zone. Spaniolii au saracit mult cand au intrat in UE.La noi e pe general. In Portugalia jalea e mare de ani de zile , nu de acum, in Grecia e numai piatra si traiu doar din turism si pescuit. Vai de ei.Si mai vai de noi , ca pamant e , roade ar fi , dar au unii interes sa cumparam din UE , nu de la noi.Mai bine sytateam pe curul nostru ca fondurile oricum se prapadesc si nu ajung unde trebuie.
    E liniste aici pentru ca asa e romanul si adevarul e ca nu se solidarizeaza cu vecinul care a ramas de caruta , ba mai si rade si zice „na asa iti trebuie .Te=am pus eu sa faci imprumut, iti trebuia casa , masina , ” pe variate teme sa stiti ca asa e.Am auzit pe multi zicand ca ei stiau de mult ca pensiile sunt prea mari, ca era normal sa se intample.Ca asa le trebuie si la bugetari si multe tampenii.
    E si vina multor moderatori de emisiuni care doresc sa iasa ei in evidenta si nu scot ceea ce este adevarat si necesar pe sticla. Se bat pe audienta si cam atat.
    Nu mai sunt miscarile de strada pentru ca s-au lasat pe o ureche.Si profii , ca daca puteau plecau ca cei din sanatate. Aia, nu mai zic , se plang ca n-au de nici unele dar pe majoritatea ii gasesti seara pe la clinicile particulare , ca doar de asta se vor inchide atatea spitale.Eu stiu asa…n-am cu ce lucra nu intru in spital , nu am cadre medicale suficiente fac greva., nu ii las sa moara sau ii primesc si ii imbolnavesc mai rau.

Lasă un răspuns

