Home

Explicaţie foto: Grasul-bugetar şi bugetivor e cabinetul Boc IV, „cel mai bogat guvern de după al doilea război mondial”. Slabul sînt eu. Gazetarul.

10 gânduri despre „Grasule, dă-te prins!

  1. „Slabul sînt eu. Gazetarul.” Si pensionarul si bugetarul si amaritul de la privat (care deocamdata nu pricepe ce-l asteapta) si…In general slabul ii tot nacajitu’ ala de nu se imbraca in portocaliu.
    Am vast io ca pe oareunde si neste statui isi schimba culoarea 🙂 .Da’ degeaba ca porumbelu-i daltonist si tot se caca pe ea! 🙂
    Banzai!

  2. @ Shogunule, eu mă gîndeam doar la presa care mai reuşeşte să le tragă pumni în burtoi. Că-i deranjează. Altfel, sigur ai dreptate, sînt mulţi slabi, care mai la iarnă vor fi tare jigăriţi. Care vor mai trăi. Inclusiv cei care lucrează la privat. Iar dacă unii se bucură acum, sînt inconştienţi, nu ştiu ce-i aşteaptă.

  3. Ai dreptate! Numa’ ca asta-i meseria voastra sa le dati la gioale! Din pacate prea putini is aia care au curaj si multi prefera sa pupe cururi!
    Noi astialalti dam din clanta pe bloguri, injuram pe la colturi si cam atit!
    Din comoditate, din inconstienta, de teama sau pur si simplu din neputinta… Stam …si porumbelu’ continua sa se cace pe statui… 😦
    Banzai!

  4. Luati-o incet.
    Asa cum ala micu incearca , dar nu reuseste suntem si noi.
    Nu mai ziceti ca aia de la privat nu stiu ce ii asteapta.
    Am fost primii care am dat de dracu in 2009 si dam in continuare.Ca sunt unii care se prefac ca nu stiu si nu cred, ca sunt altii care au ceva venituri mai mari , dar media la privat este de 800-1000 venit net si nu mai zic de program , cerere, pregatire si alte alea.Nu mai zic de somerii care ingroasa randurile si de cei care ies din ajutorul de somaj , de cei care sunt angajati pentru proba pe 3 luni , de cei care sunt angajati cate 3 si 6 luni pe perioada determinata si apoi din nou angajati pe alta perioada determinata, , de cei care sunt angajati mai nou pe contracte de mandat ca sa nu plateasca firma impozite prea mari , de cei care au trebuit sa isi restranga activitatea sau sa inchida firma. Deci cine crede ca e roz la privat nu locuieste in tara asta.Mai roz a fost la bugetari , chiar daca imi pare rau ptr ei , asta este adevarul.Ce vroiati sa iasa amaratul de pe santierele private sa demonstreze sau cei de la mall??Nu sunt sindicate si te da afara inainte sa apuci sa zici”peste”, „ce vrei mai, program mai scurt de 12 ore ,si vrei si alti bani?? N-am.Uite cati sunt care vor sa lucreze in locul tau”.
    Sa va mai ganditi si la toate astea.

  5. Bre ari
    Si io am lucrat la privat si stiu cum e! La o Romano-Franceza, apoi la o Romano-Germana. Nevesta-mi lucreaza inca la prima! Mie, intre timp, mi-a „crescut” si a doua proteza de sold asa ca-s pensionar „nesimtit” pe caz de handicap. Deocamdata, ca pe praful asta nu m-angajaza nime’.
    Numa’ roz vad in fata ochilor ma-ntelegi?!?!
    Banzai!

Lasă un răspuns

