Home

„O poză face cît o muie de cuvinte”, via  eftimie

8 gânduri despre „O muie şi una de nopţi

  1. imi place ca poza are succes – e un photoshop de altfel – stiu pentru ca eu l-am facut in campania prezidentiala! in realitate poza e cu sustinere prezidentiala si e de pe site-ul electoral al marinarului!

  2. va trebui sa ma crezi pe cuvant – probe nu am cum sa ofer – ai zice ca am descarcat-o si am urcat-o undeva la mine – prima data a fost uploadata pe un site din asta cu voteaza online presedintele ! apoi am pus-o intr-un comentariu la buble pe blog si am fost trist ca nu a prins atunci. Acum ati descoperit-o! dar imi sade bine ca autor necunoscut! 🙂

  3. He, he, he, Vox Pulica am folosi şi eu într-o postare! Fără să am habar de lucrarea ta. Ei, te cred, dar uite că s-a potrivit acum chestia cu muia. Ar trebui s-o patentezi! 🙂

  4. dane, esti cretin ANALfabet pentru ca corect este „la muie”. prin „fotoshopul” tu reiese ca romania ia muie de la base.
    deci sa-ti mai explic odata? se „da la muie”, „muie” probabil faci (adica iei) tu prin boscheti

  5. mirela cred ca tu esti analfabeta pentru ca nici decum nu reiese ca basescu ar da muie romaniei citeste si incearca sa intelegi

Lasă un răspuns

