Home

„Mingea e în curtea guvernului”, zicea azi, după mitingul din Piaţa Victoriei, un lider sindical. Ei, da. Guvernul a luat „mingea” sindicatelor şi s-a pişat pe ea. La nici două ore de la cinstita adunare, unde singurul trimis de pedelici să intre-n horă, indextructibilul Hoară, a încasat ca un martir cîţiva scuipaţi, executivul anunţa că-şi asumă răspunderea în Parlament pe măsurile de amputare. Bravo!

Boşii sindicali s-au înfoiat, pe la televiziuni, acuzîndu-l pe Boc de prostie. Măi, ăştia, mă faceţi să rîd. Limbricuţul nici de prostie nu e capabil fără voie de la ăl de sus. Din dealul Cotrocenilor. Va fi cum vrea nea Providenţialu. Dacă aşa i-a intrat lui în capul ăla strîmb, aşa va fi. Iar dezertorii „progresişti”, plus încruntaţii udemerişti, vor vota exact, dar exact cum a sughițat Dumnezeus. De falanga pedelică ce să mai zic.

Mă tem că nici greva generală nu va schimba ceva.

8 thoughts on “A sughiţat Dumnezeus

  1. Ca mintingu’ de ieri a fost (in parte) ca o petrecere cu dans da’ fara mici si bere… Rezultatu-i clar! Curvernu’ face tot ce vrea dumnezeus!
    Io sper ca de la greva sa iasa ceva ca de nu…
    Ne bate Dumnezeu de ne ia dracu’!
    Banzai!

  2. eu zic ca daca tot nu mai au bani in decembrie , cica , pentru noi ,sa nu mai ateptam pana atunci, ca in loc sa fie dupa 20 de ani va fi repetir dupa 21.
    Na… , ca Dumas nu s-a gandit si la asta, dar e normal pentru ca aia nu erau romani.
    Putem infiinta si o Bastilia pentru ei.
    Si ma mai gandesc eu , ca daca tot nationalizam fondul privat de pensii , sa nationalizam si averile lui alde Base , Boc,Blaga,Capra blonda,etc.Daca tot vor ei masuri de stanga , atunci sa le aratam ce inseamna stanga , ca ce mama dracului mai avem de pierdut.!!!
    Dupa chestia cu procentele va creste si taxele si va pune biruri pe tot ce se poate si ce nu se poate pentru ca tot nu vor mai fi bani.Si atunci ce sa mai asteptam???

  3. Bre ari! Io dau mai bine cu dreapta! Si daca chestia cu taiatu’ ii tot de dreapta… Io mi-am ascutit sabia demult.
    Si tot cu ochiu’ drept tintesc mai bine daca trebe folosita masina aia de curatat cu repetitie, cu detergent cu microparticule de 7,62. Mi-am facut junioratul la Cugir unde se faceau masinile alea de care-ti zic, precum si detergentu’, asa ca-s oarecum familiarizat cu instructiunile de folosire.
    Banzai!
    Si cu accesoriul ala suplimentar numit luneta m-as descurca!

  4. teaca,pora ar fi buna de tratament celor care au priapism! parerea mea 🙄 😆

Lasă un răspuns

